حاصل مذاکره هلدینگ خلیج فارس با 15 شرکت

7تفاهم‌ نامه همکاری امضا شده

عادل‌نژاد سلیم، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه تاکنون با بیش از ۱۵ شرکت بین‌المللی بزرگ برای همکاری در زمینه‌های مختلف مذاکره داشته‌ایم، گفت: تاکنون هفت تفاهم‌نامه برای ادامه همکاری امضا شده است.

نژادسلیم به شانا گفت: طی دو روز نخست نمایشگاه ایران پلاست تاکنون شرکت‌هایی از ایتالیا و اسپانیا برای همکاری با ما اعلام آمادگی کرده‌اند که ما در حال مذاکره با آنها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دهمین نمایشگاه ایران پلاست تفاوت زیادی با نمایشگاه‌های قبلی دارد، گفت: در این نمایشگاه شاهد پررنگ‌تر شدن نقش بخش خصوصی در صنایع پایین دستی هستیم؛ از آن گذشته در بازدیدی که از این نمایشگاه داشتیم شاهد بالارفتن میزان انگیزه شرکت‌های داخلی و افزایش تعداد شرکت‌های خارجی بودیم.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با بیان اینکه هم‌اکنون باید مدیریت و به‌کاری‌گیری فناوری و تامین منابع مالی در دستور کار صنعت پتروشیمی ایران قرار گیرد، گفت: ارتباط با دنیا برای تسریع در روند توسعه صنایع میان دستی و پایین‌دستی پتروشیمی باید در دستور کار قرار گیرد.

نژادسلیم، دهمین نمایشگاه ایران پلاست را زمینه‌ای برای روزآمد کردن فناوری و دانش فنی در حوزه پایین دستی و میان‌دستی در ایران دانست.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۵۴۵