خرید از دوستان ارمنی خود در ایران را ترجیح می دهیم

خرید از دوستان ارمنی خود در ایران را ترجیح می دهیم
شرکت اووال پلاستیک برای خرید تجهیزات و دستگاه های تولید کننده ظروف یکبار مصرف و محصولات پلاستیکی و حضور در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست سفر کرده است .

ارمنیا ساتوریان مدیر ارتباط بین الملل شرکت اووال پلاستیک از ارمنستان در دیدار از دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا این نمایشگاه را دارای ویژگی های مثبت بسیاری نسبت به نمایشگاه های دیگر دانست و از نظم حاکم در نمایشگاه و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط برگزار کنندگان ابراز خرسندی کرد.

ساتوریان در رابطه با نمایشگاه ایران پلاست گفت: ما سعی کردیم تا نمایندگانی از شرکت اووال پلاستیک به همراه مدیرعامل در هر دوره برگزارش شده دیدن کنند زیرا بسیاری از نیازهای شرکت و قراردادهای تجاری با طرفهای ایرانی از طریق همین نمایشگاه میسر می شود برای همین حضور در این نمایشگاه را ازدست نمی دهیم.

مدیرارتباط بین الملل شرکت اووال پلاستیک علت انتخاب صنعت پتروشیمی ایران گفت: ما می توانیم تجهیزات مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر نیز خریداری کنیم اما به دو دلیل از تولیدات ایرانی استفاده می کنیم اول از همه نزدیکی دو کشور و کاهش هزینه های حمل ونقل است و در قیمت نهایی معادلات ما تاثیر بسیاری دارد و دلیل دیگر دوستان ارمنی ما در ایران است که در طمینه صنعت پلاستیک فعالیت می کنند و بدون واسطه از طریق آنها نیازهای خود را تامین می کنیم.

ارمنیا ساتوریان مشکل اصلی صنعت پلاستیک ایران را فقدان تسهیلات لازم برای نقل و انتقال های مالی و بانکی دانست و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک مشکل نقل و انتقالهای مالی ایران برطرف شده و امکان تبادلات برای ما آسان شود .

وی در پایان از افزایش میزان هزینه مورد نیاز برای خرید تجهیزات و ماشین آلات شرکت اووال پلاستیک خبر داد و گفت برای افزایش سطح معاملات در سال جاری برنامه ریی هایی صورت گرفته و در نمایشگاه ایران پلاست به دنبال عملی کردن اهداف خود هستیم.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹
تعداد بازدید : ۵۶۸