دهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست بسیار قابل توجه است

نمایشگاه ایران پلاست می تواند با نمایشگاه های معتبر دیگر بین المللی رقابت کند.

واروژان خلعتیان تولید کننده محصولات پایین دست پتروشیمی و مدیر عامل شرکت اوال پلاستیک ارمنستان در گفتگو با خبرنگار نیپنا هدف اصلی خود از شرکت در دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست را خرید دستگاه های تولید محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف عنوان کرد و گفت: در بیشتر دوره های نمایشگاه ایران پلاست شرکت کرده ام و این نمایشگاه علاوه بر فعالیت اقتصادی مجالی برای دیدار با دوستان ارمنی خود که در ایران مقیم هستند فراهم می کند و در کنار آن مبادلات جدید در زمینه خرید دستگاه های تولید محصولات پلاستیکی نیز امکان پذیر می شود.

واروژان خلعتیان در رابطه با نمایشگاه خاطر نشان کرد که این نمایشگاه از نظم خوبی برخوردار است و به راحتی می توانم معاملات خود را از این طریق انجام دهم.

وی در ادامه افزود در نمایشگاه های مشابه زیادی مثل چاینا پلاست و عرب پلاست شرکت کرده بودم و در مقایسه این نمایشگاه ها با هم فکر می کنم نمایشگاه ایران پلاست از منظر برگزاری و میزبانی در رده نمایشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد.

مدیر عامل شرکت اووال پلاستیک نقل و انتقال های مالی بعد از خرید کالا و تجهیزات پلیمری از ایران را بزرگترین مشکل موجود در معاملات خود عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که تا چند ماه آینده این مشکل نیز برداشته شود و آنها بتوانند بدون هیچ دردسری تبادلات مالی خود را انجام دهند.

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰
تعداد بازدید : ۴۲۹