برای برگزاری ایران پلاست یازدهم لحظه شماری می‌کنم/ ایران پلاست دلالان را حذف می‌کند

برای برگزاری ایران پلاست یازدهم لحظه شماری می‌کنم/ ایران پلاست دلالان را حذف می‌کند
مدیرعامل شرکت لوازم بهداشتی، بهداشت مبین با تاکید بر اینکه از هم ‌اکنون برای آغاز نمایشگاه یازدهم ایران‌پلاست لحظه‌شماری می‌کنیم، گفت: حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست فرصت مناسبی است تا بتوان تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی همدیگر را شناخته و بدون واسطه، محصولات خود را عرضه کند.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، عرفان صاحبی مدیرعامل شرکت لوازم بهداشتی، بهداشت مبین در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سطل‌های پدالی در سایزهای مختلف است، گفت: برای اولین بار نیست که در نمایشگاه ایران‌پلاست شرکت می‌کنیم و سابقه پنج ساله حضور در این نمایشگاه را داریم، اما ظاهراً نمایشگاه دهم ایران‌پلاست توانسته از نظر کیفی بسیار مناسب‌تر از نمایشگاه‌های گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

وی با اشاره به اینکه تولیدات ایرانی برخی از محصولات تکمیلی صنایع پتروشیمی مانند سطل‌های زباله که در این شرکت تولید می‌شود قابل رقابت با تولیدات خارجی است، گفت: در حال حاضر توانسته‌ایم بازار بسیار خوبی را در کشور ترکیه ایجاد کنیم.

صاحبی با اشاره به اینکه مذاکراتی با برخی از بازرگانان کشور عراق، عمان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس داشته است، گفت: شرکت بهداشت‌ مبین هر ساله تولیدات جدیدی را به بازار معرفی می‌کند تا بتواند با دیگر تولیدکنندگان سطل‌های زباله رقابت کند.

مدیر عامل شرکت لوازم بهداشتی، بهداشت مبین خاطرنشان کرد: حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست فرصت مناسبی است تا بتوان تولیدکننده و مصرف‌کننده نهایی همدیگر را شناخته و بدون واسطه، محصولات خود را عرضه کند.

به گفته این فعال صنایع تکمیلی پتروشیمی کشور از هم ‌اکنون برای آغاز نمایشگاه یازدهم ایران‌پلاست لحظه‌شماری می‌کنیم تا بتواند در این نمایشگاه نیز حضور پیدا کند.

۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ۱۳:۳۵
تعداد بازدید : ۵۰۶