شرکت استارلینگر اتریش به نمایشگاه ایران پلاست بازگشت

شرکت استارلینگر اتریش به نمایشگاه ایران پلاست بازگشت
نماینده شرکت استارلینگر اتریش با اشاره به سطح بالای برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، اعلام کرد: با لغو تحریم ها بار دیگر در این نمایشگاه تخصصی صنعت پتروشیمی، پلیمر و پلاستیک حضور یافته ایم.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست، ایزد فتوت نماینده شرکت STARLINGER اتریش و مدیر فروش شرکت کرسم در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به سابقه ۱۸۰ ساله شرکت اتریشی، گفت: ساخت دستگاه‌های محصولات مختلف از گرانول تا کیسه شامل تولید نفت، بافنده کیسه به صورت گردبافت، دستگاه لمینه برای ضدآب کردن کیسه، دستگاه‌های چاپ روی کیسه و دستگاه ضایعات که ضایعات را به مواد اولیه برمی‌گرداند از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

وی با بیان اینکه شرکت کرسم ۵۵ سال سابقه نمایندگی شرکت استارلینگر را بر عهده دارد، افزود: مهمترین مشتریان ما گروه صنعتی کبیر، پینک، گلسان بافت و یاران ساختار هستند؛ به طوری که در مجموع محصولات مذکور به ۴۵ کارخانه در ایران فروخته می‌شود.

نماینده این شرکت اتریشی با اشاره به وقفه هشت ساله شرکت اتریشی در نمایشگاه ایران پلاست، تاکید کرد: امسال اولین دوره حضور پس از شرایط تحریم است. البته در دوران تحریم فعالیت تجاری وجود داشت که اکنون سیاست ما تغییر خاصی نکرده است.

مدیر فروش شرکت کرسم با اشاره به اینکه یکسری مشتری خاص از محصولات شرکت استارلینگر استفاده می‌کنند، تاکید کرد: اگر در نمایشگاه حضور نداشته باشیم، همچنان مشتریان خود را داریم و حضور ما بیشتر جهت معرفی محصولاتمان است.

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۵:۱۷
تعداد بازدید : ۶۲۵