شرایط صادرات ماشین آلات پلیمری ایران به اوکراین فراهم شد

شرایط صادرات ماشین آلات پلیمری ایران به اوکراین فراهم شد
مدیر تولید شرکت ماشین‌سازی اتحاد، اعلام کرد: در حاشیه برگزاری ایران پلاست دهم، با رایزنی با بازرگانان کشورهای اوکراین و عراق، برخی از این ماشین‌آلات را نیز به این دو کشور صادر کنیم.

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، سعید اسلامی مدیر تولید شرکت ماشین‌سازی اتحاد در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه این شرکت تولیدکننده دستگاه‌های اکسترودر و گرانول و همچنین خطوط تولید یک و دو مرحله‌ای پلی‌اتیلن است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال 95 قصد داریم ماشین‌آلات تولید پلی‌پروپیلن و همچنین پلی‌استایرن، ABS و پودر پی وی سی را نیز طراحی و تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه تمام این ماشین‌آلات ساخت ایران است، گفت: اما سعی کرده‌ایم از طراحان آلمانی نیز برای ساخت این ماشین‌آلات استفاده کنیم؛ به طوری که دستگاه اکسترودر توسط طراحان آلمانی طراحی و پنل آن در اختیار شرکت قرار گرفت و ما نیز با استفاده از تجهیزات کشور آلمان و کشور چین، این ماشین‌آلات را تولید کردیم.

اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف این شرکت ماشین‌سازی، تولید ماشین‌آلات جدید است، گفت: کیفیت ماشین‌آلات ایرانی به مراتب بسیار بیشتر از ماشین‌آلات چینی است، به طوری که در طول نمایشگاه گذشته ایران‌پلاست توانستیم با رایزنی با بازرگانان کشورهای اوکراین و عراق، برخی از این ماشین‌آلات را نیز به این دو کشور صادر کنیم.

مدیر تولید شرکت ماشین‌سازی اتحاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ماشین‌آلات این شرکت به کشورهای پاکستان، هند و امارات و همچنین کشورهای اوکراین و عراق صادر می‌شود، گفت: سعی داریم در طول سال 95، مقاصد صادراتی خود را افزایش دهیم.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۰۱
تعداد بازدید : ۴۸۲