عرضه بنزین مثل سال قبل ادامه دارد/مصوبه ای برای تغییر نرخ بنزین ابلاغ نشده است

عرضه بنزین مثل سال قبل ادامه دارد/مصوبه ای برای تغییر نرخ بنزین ابلاغ نشده است
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: در حال حاضر عرضه سوخت با کارت سوخت مثل گذشته در سراسر کشور در حال انجام است و تا زمانی که مصوبه جدیدی در این خصوص از سوی دولت ابلاغ نشود، این روال ادامه خواهد داشت.

داوود عربعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تا امروز هیچ مصوبه ای در خصوص تغییر در نرخ بنزین یا نحوه عرضه این فرآورده نفتی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ابلاغ نشده است.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجری مصوبات دولت در زمینه توزیع سوخت است و هر آنچه در این زمینه تصویب و ابلاغ شود را اجرایی می کنیم.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به اینکه قابلیت دو نرخی شدن دوباره قیمت بنزین در سامانه هوشمند سوخت وجود دارد، گفت: بله، چون این قابلیت در گذشته در سامانه هوشمند سوخت ایجاد شده و طی سالهای زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون نیز این سامانه قابلیت این کار را دارد.

عربعلی در خصوص زمان لازم برای ایجاد تغییر در سامانه هوشمند سوخت اذعان داشت: مطمئناً در صورتی که تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود، در مصوبه ای که برای اجرای آن ابلاغ می شود، زمانهای مورد نیاز کارشناسی شده و دیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عرضه سوخت با کارت سوخت مثل گذشته در سراسر کشور در حال انجام است و تا زمانی که مصوبه جدیدی در این خصوص از سوی دولت ابلاغ نشود، این روال ادامه خواهد داشت.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۲۵
تعداد بازدید : ۴۶۵