گسترش همکاری های ایران و آلمان در صنعت پتروشیمی

گسترش همکاری های ایران و آلمان در صنعت پتروشیمی
شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت های آلمانی همکاری های خود را برای توسعه این صنعت افزایش خواهند داد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مهندس مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی درجریان دیداری با میکائیل بارون فون اونگرن سفیر جمهوری فدرال آلمان، درباره سفر خود به برلین و مذاکرات مثبتی که با شرکت های آلمانی داشت توضیحانی را ارائه داد و بر لزوم گسترش همکاری های دو کشور تاکید کرد.

 مهندس شاهدایی در رابطه با دیدارهای خود در برلین  اظهار کرد: از اینکه می توانیم از همکاری و سرمایه گذاری شرکت های آلمانی استفاده کنیم بسیار خوشحال هستیم  و در سفر به آلمان شرکت ها، موسسات وبانک های متعددی تبادل نظر کردیم.

وی ادامه داد:در کنفرانسی که در برلین برگزار شد با حدود 250 نفر از شرکت های آلمانی و بانک ها درباره امکان بهره برداری از فرصت های صنعت پتروشیمی ایران و سرمایه گذاری ها مذاکراتی صورت گرفت.

میکائیل بارون فون اونگرن سفیر جمهوری فدرال آلمان نیز در رابطه با دیدارهای نمایندگان شرکت ملی صنایع پتروشیمی از آلمان اظهارکرد: دیدارهای بسیار تاثیرگذاری داشتید و امیدوارم که با توجه به قدمت همکاری های بین المللی ایران و آلمان ، این همکاری ها دوباره از سر گرفته شود.

سفیر آلمان در ایران، گفت: شرکت های آلمانی تمایل  به سرمایه گذاری در صنعت ایران از جمله صنعت پتروشیمی دارند تا در رشد و توسعه این صنعت سهیم باشند.

وی در خاتمه از اینکه درهای اروپا و شرکت های بزرگ اروپایی به روی ایران گشوده شده است ابراز خرسندی کرد و اشاره کرد: از اینکه می توانید از بین شرکت های مختلف اروپایی متناسب با منافع خود شریک تجاری انتخاب کنید بسیار خوب است و همچنین ایشان به افزایش همکاری ها با ایران تاکید کرده اند که امیدواریم هر چه سریعتر این اقدام میسر شود.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۴۵۰