رئیس شرکت کوگس: کره جنوبی بر انتقال فناوری و سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران تاکید دارد

رئیس شرکت کوگس: کره جنوبی بر انتقال فناوری و سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران تاکید دارد
همکاری ایران و کره جنوبی در پروژه های گاز با انتقال فناوری و سرمایه گذاری همراه خواهد بود و شرکت کوگس (KOGAS) علاقه مند به حضور در طرحهای صنعت گاز ایران است.
رئیس شرکت گاز کره جنوبی در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت ملی گاز ایران به خبرنگار شانا گفت: علاقه مند به همکاری در پروژه خطوط لوله نهم و یازدهم سراسری هستیم و می توانیم از تجربه ٣٥ ساله خود در این پروژه ها استفاده کنیم.
 
سیونگ هو لی با بیان این که شرکت گاز کره جنوبی شمال تا جنوب کشور (کره جنوبی) را با یک خط لوله گاز متصل کرده است، افزود: افزون بر تجربه بسیار عالی در کشورمان، در کشورهای مکزیک، اندونزی، موزامبیک، پرو و... نیز خطوط لوله سراسری اجرا کرده ایم.
 
وی با ابراز تمایل به همکاری با ایران در حوزه خطوط لوله سراسری گاز، اظهار کرد: افزون بر خطوط لوله سراسری، علاقه مند به همکاری در زمینه اجرای خط لوله زیردریایی ایران_ عمان نیز هستیم.
 
به گفته رئیس شرکت گاز کره جنوبی، با توجه به برگزاری جلسه های کارشناسی و مذاکره با شرکت ملی گاز ایران، همکاری با ایران در قالب سرمایه گذاری و انتقال فناوری انجام می شود.
 
وی در ادامه از علاقه مندی این شرکت به همکاری در پروژه های پتروشیمی خبرداد و گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا در قالب همکاری با یک شرکت تولید کننده محصولات پتروشیمی، گاز ایران را به محصولات پتروشیمی تبدیل کنیم و در نهایت شرکت کوگس از این محصولات استفاده کند.

شرکت کوگس یکی از شرکتهای بزرگ گازی کره جنوبی است که در سال ١٩٨٣ از سوی دولت این کشور تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای واردکننده ال ان جی در جهان به شمار می رود.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۲۴
تعداد بازدید : ۶۱۶