تقویت رویکرد توسعه زنجیره ارزش با برگزاری نمایشگاه نفت

تقویت رویکرد توسعه زنجیره ارزش با برگزاری نمایشگاه نفت
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: بیست و یکمین نمایشگاه صنعت نفت، می‌تواند برنامه‌های توسعه زنجیره ارزش را تقویت کند.

جلیل جعفری در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نفت در تهران گفت: روند توسعه صنایع نفت و گاز ایران بهبودیافته است. ازاین‌رو، انتظار می‌رود با بهتر شدن شرائط این روند اثربخش‌تر شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی با اشاره به دستاوردهای ایران در دو سال گذشته در حوزه افزایش تولید نفت و گاز افزود: باید سازوکارهای منتهی به سرمایه‌گذاری در این صنعت تقویت شود بخصوص در صنایع تبدیلی و پالایشی، زیرا این صنایع در ایجاد زنجیره ارزش نقش بسزایی دارند.

دبیر کمیسیون انرژی افزود: این رویداد که با حضور جمع زیادی از فعالان عرصه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود فرصت مغتنمی برای کمک به توسعه‌ زنجیره ارزش است.

وی گفت: ارزش اقتصادی صادرات فرآورده و محصولات نفتی به‌مراتب بیش از فروش مواد اولیه است. ازاین‌رو، سرمایه‌گذاری در این بخش از توجیه اقتصادی برخوردار است.

بیست و یکمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی از١٦ تا ١٩ اردیبهشت‌ماه ١٣٩٥ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۳۷
تعداد بازدید : ۸۶۲