نمایشگاه بیست و یکم نفت در پسابرجام جذاب‌تر شد

نمایشگاه بیست و یکم نفت در پسابرجام جذاب‌تر شد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تغییرات ناشی از اجرای برجام بر جذابیتهای نمایشگاههای صنعت نفت افزوده است.

سید سعید حیدری طیب در گفتگو با خبرنگار شانا، درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در تهران، اظهار کرد: پس از برجام و تغییرات ناشی از این پدیده، در حوزه نفت و گاز شاهد برنامه‌های مثبتی ازجمله افزایش صادرات نفت بوده‌ایم.

عضو کمیسیون انرژی افزود: به‌طور پیوسته برگزاری نمایشگاههای مربوط به حوزه انرژی بخصوص نفت دارای اهمیت و جذابیت است. ازاین‌رو، برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت در پسا برجام بر جذابیتهای آن افزوده است.

حیدری طیب گفت: سالهای گذشته حمایت از ساخت و تولید داخل از محورهای مهم و موردحمایت برگزارکنندگان نمایشگاه بوده است، ازاین‌رو امسال نیز این رویکرد موردتوجه خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به‌عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی و خارجی درزمینهٔ صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید متصدیان و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوریهای آتی خود را هدایت کنند.

 بیست و یکمین دوره این نمایشگاه بین‌المللی از  ١٦ تا ١٩ اردیبهشت‌ماه ١٣٩٥ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۴۵
تعداد بازدید : ۳۹۸