زمینه تحقق همکاریهای نفتی ایران و کره جنوبی مهیاست

زمینه تحقق همکاریهای نفتی ایران و کره جنوبی مهیاست
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: زمینه برای تحقق یادداشتهای تفاهم که میان ایران و کره جنوبی به امضا رسیده، مهیاست.

رکن الدین جوادی در گفتگو با خبرنگار شانا در این باره که چقدر به عملیاتی شدن توافقهایی که میان شرکتهای ایرانی و شرکتهای کره جنوبی در دو روز گذشته به امضا رسیده، امیدوار هستید، تصریح کرد: کره جنوبی یک کشور صنعتی رو به توسعه است که علاوه بر این که دارای وضع اقتصادی خوبی است مصرف روزانه انرژی آن نیز در حال افزایش است.

وی با اشاره به این که کره جنوبی دومین کشور بزرگ واردکننده ال ان جی است، افزود:  من فکر می کنم زمینه برای توسعه روابط و تحقق این یادداشتهای تفاهم  آماده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران عصر دیروز(دوشنبه، ١٣اردیبهشت ماه) با سیونگ هو لی، رئیس شرکت گاز کره جنوبی (کوگس) در زمینه مطالعه برای توسعه میدان گازی بلال و پروژه های گازی یادداشت تفاهم امضا کردند.

معاون وزیر نفت در این باره  که آیا شرکت ملی نفت ایران در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برنامه ای برای امضای قرارداد با شرکتهای داخلی و خارجی دارد، تصریح کرد: تا این لحظه هنوز چیزی نهایی نشده است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ١٦ تا ١٩ اردیبهشت ماه با شعار سرمایه و انتقال فناوری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۱۰
تعداد بازدید : ۴۵۷