همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای انرژی دنیا

همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای انرژی دنیا
دومین همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین المللی انرژی و سومین دیالوگ تجاری ایران و چین در حاشیه آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نفت ایران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار شانا، دومین همایش راهکارهای افزایش سهم بخش خصوصی در بازارهای بین المللی انرژی و سومین دیالوگ تجاری ایران و چین همراه با مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان فدراسیون نفت، گاز و پتروشیمی چین و اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی با حضور سفیران، مدیران عالی وزارت نفت ایران، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران، اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی و هیتتهای بازرگانی از کشور های چین، آلمان، فرانسه، هلند، روسیه، مالزی، بنگلادش و... روز یکشنبه (١٩ اردیبهشت ماه) از ساعت ٨:٣٠ تا ١٣:٣٠ در سالن همایشهای شماره یک محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود. 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پنجشنبه، ١٦ اردیبهشت ماه با حضور معاونان وزیر نفت درامور نفت و پتروشیمی آغاز شد؛ در نمایشگاه امسال حضور شرکتهای خارجی حدود ٦٤ درصد افزایش یافته است و برخی شرکتها و کشورها برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه شرکت کردند.

یست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با حضور بیش از هزار و ٩٠٠ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٧٠ هزار متر مربع و با شعار «جذب سرمایه و انتقال فناوری» دایر است.

نمایشگاه بین المللی نفت فردا (یکشنبه، ١٩ اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۲۱
تعداد بازدید : ۴۶۹