سهم 78 درصدی ساخت داخل در شرکت هلدینگ خلیج فارس

سهم 78 درصدی ساخت داخل در شرکت هلدینگ خلیج فارس
مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس با تاکید بر سهم 78 درصدی ساخت داخل در این شرکت، این راهبرد را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.
به گزارش خبرنگار نیپنا،  عادل نژاد سلیم مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس امروز (چهارشنبه، ٢٢ اردیبهشت ماه) در بیست و ششمین اجلاس مدیران عامل شرکت های تولیدی صنایع پتروشیمی در شیراز، اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به سوی تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی حرکت کنیم.
 وی با اشاره به تعریف چندین طرح جدید در هلدینگ خلیج فارس افزود: این طرح ها در مسیر تکمیل زنجیره ارزش تعریف شده اند .
 نژاد سلیم ادامه داد: برخی کشورهای همسایه با تغییر تعرفه های واردات محصولات پتروشیمی جنگ اقتصادی به راه انداخته اند و با توجه به این که در دوران 8 سال تحریم متاسفانه برخی بازارهای بین المللی را از دست دادیم اکنون باید با بازاریابی های جدید فرصت های جدید صادرات را فراهم کنیم.
مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس با بیان این که دفترها و نمایندگی های  فروش محصولات هلدینگ  در کشورهای اروپایی بازگشایی شده اند اظهار کرد: قصد داریم در تمام نمایشگاه های معتبر بین المللی شرکت کنیم.
وی تصریح کرد: بر اساس مذاکره های  انجام شده تلاش داریم با همکاری سایر هلدینگ ها و شرکت های بزرگ  پتروشیمی کشور به صورت یکجا و در قالب یک غرفه مشترک در نمایشگاه های مورد اشاره  حضور پیدا کنیم.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۲
تعداد بازدید : ۵۱۴