در اجلاس مدیران عامل شرکت های تولیدی بیان شد: آمادگی پتروشیمی فجر جهت تامین یوتیلیتی های واحدهای جدید در ماهشهر

در اجلاس مدیران عامل شرکت های تولیدی بیان شد: آمادگی پتروشیمی فجر جهت تامین یوتیلیتی های واحدهای جدید در ماهشهر
مدیر عامل شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اینکه این مجتمع پتروشیمی بر اساس برنامه ایجاد 25 واحد جدید در منطقه ماهشهر اقدام به افزایش دو برابری ظرفیت های خود کرده است.

مدیر عامل شرکت نوید زر شیمی در جریان برگزاری اجلاس مدیران عامل شرکت های تولیدی پتروشیمی، خواستار رفع مشکلات عرضه محصولات شد.
به گزارش نیپنا؛ حمیدی مدیر عامل شرکت نوید زر شیمی در بیست و ششمین اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی در شیراز، با اشاره به مشکلات و موانع موجود در عرضه محصولات این شرکت در بازار بورس کالا گفت: امیدوارم مسئولان امر راهکاری بیاندیشند تا مشکلات مربوط به فروش محصول در جهت جلوگیری از واسطه گری  به طور کامل رفع شود.

همچنین دراین اجلاس، مدیر عامل شرکت پتروشیمی فجر با اشاره به اینکه این مجتمع پتروشیمی بر اساس برنامه ایجاد 25 واحد جدید در منطقه ماهشهر اقدام به افزایش دو برابری ظرفیت های خود کرده است، گفت: در همین راستا پتروشیمی فجر جهت تامین یوتیلیتی های یک واحد تولید فولاد در منطقه آزاد اروند با وزارت صنعت، معدن و تجارت وارد مذاکراتی شده است.

شمیم خاطر نشان کرد که  شرکت پتروشیمی فجر آمادگی کامل دارد تا یوتیلتی مورد نیاز واحدهای جدید در منطقه ماهشهر را تامین نماید.

گفتنی است، بیست و ششمین اجلاس مدیران عامل شرکت های تولیدی پتروشیمی به میزبانی شرکت پتروشیمی فجر ونوید زر شیمی در شیراز در حال برگزار است. این اجلاس دو روزه امروز (22 اردیبهشت ماه) به کار خود پایان می دهد.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۵۸۲