انسجام شرکت های پتروشیمی رمز ماندگاری در بازار

انسجام شرکت های پتروشیمی رمز ماندگاری در بازار
دبیرکل انجمن کارفرمایان پتروشیمی با اشاره به سخت شدن تجارت محصولات پتروشیمی در دنیا گفت: برای از دست ندادن بازار این محصولات شرکت های پتروشیمی باید در زمینه بازرگانی منسجم عمل کنند.
به گزارش خبرنگار نیپنا، احمد مهدوی ابهری، امروز چهارشنبه ( 22 اردیبهشت ماه) در بیست و ششمین نشست مدیران شرکت های تولیدی صنعت پتروشیمی با بیان این ‌که با توجه به افزایش تولید محصولات پتروشیمی در دنیا تجارت این محصولات روز به روز دشوار می شود، اظهارکرد: اگر امروز شرکت های پتروشیمی در زمینه بازرگانی با یکدیگر منسجم عمل نکنند ممکن است بازارهای خود را از دست بدهند. 
وی با تاکید بر این که واگذاری شرکت غیرتولیدی بازرگانی پتروشیمی در دولت گذشته خطایی مسلم بود، اظهارکرد: دولت گذشته با وجود نامه کمیسیون اصل ٤٤ مجلس مبنی بر واگذار نشدن این شرکت، بدون توجه به این نامه، شرکت بازرگانی پتروشیمی را واگذار کرد که این کار سبب اختلال در حوزه بازرگانی صنعت پتروشیمی شده است. 
مهدوی با اشاره به تمایل سهامداران شرکت بازرگانی پتروشیمی برای واگذاری سهام خود به شرکتهای تولیدی پتروشیمی کشور، گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس نیز می‌توانند با واگذاری ٤٥ درصد از سهام خود در این شرکت به شرکت های پتروشیمی، بار دیگر انسجام را به بازرگانی پتروشیمی بازگردانند. 
دبیرکل انجمن کارفرمایان پتروشیمی گفت: این انجمن با هماهنگی اعضای خود از این پس همه کارهای مقدماتی برای حضور در نمایشگاههای بین المللی را انجام می‌دهد تا همه شرکت ها در یک سالن و یک غرفه به صورت منسجم حضور یابند.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۵۱
تعداد بازدید : ۴۸۴