اکسان موبیل یک گرید جدید پلی اتیلن معرفی می کند

اکسان موبیل یک گرید جدید پلی اتیلن معرفی می کند
پلیمرهای جدید امکان فرآوری برای تولید بسته بندی های مقاوم به ضربه و آسیب را فراهم خواهد کرد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی europeanplasticsnews، شرکت اکسان موبیل کمیکال (ExonMobil Chemical) در نمایشگاه چاینا پلاس امسال یک گرید جدید پلی اتیلن موسوم به Exceed XP را معرفی کرد که از قابلیت های بالایی نظیر عملکرد بهتر برای بسته بندی های انعطاف پذیر برخوردار است. این نمایشگاه در شهر شانگهای در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اپریل ۲۰۱۶ مطابق با ۶ تا ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار شد.

سیندی شولمن، معاون شاخه محصولات پلاستیکی و رزین شرکت اکسان موبیل کمیکال، عنوان کرد: گرید جدید گستره عملکرد و خواص فرآوری مجموعه گسترده رزین های پلی اتیلنی شرکت ما را توسعه می دهد.

فیلم های بسته بندی ساخته شده از Exceed XP توانایی بیشتری در حفاظت و نگهداری طیف وسیعی از محصولات دارند. این پلیمرهای منحصر به فرد به طور ویژه ای در بسته بندی مواد غذایی و مایعات، construction liners و فیلم های کشاورزی (agricultural films) که نیازمند عملکرد بالایی هستند؛ کاربرد دارند.

توماس دمان، مدیر بخش بازاریابی جهانی پلی اتیلن، می گوید:پلیمرهای یادشده امکان فرآوری برای تولید بسته بندی های مقاوم به ضربه و آسیب (damage-resistant packaging) را فراهم می آورند.

شولمن همچنین اظهار داشت: چین یکی از مهمترین بازارهای هدف ما برای ارائه این محصول به شمار می رود و به افزایش ظرفیت تولید آن کمک می کند.

وی افزود: بازار چین طی دهه های گذشته رشد چشمگیری داشته است. 90 درصد از رشد تقاضای صورت گرفته برای پلی اتیلن های با عملکرد بالای اکسان موبیل از سوی بازارهای در حال رشد است و چین در این میان 50 درصد از این رقم را به خود اختصاص می دهد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۳۶
تعداد بازدید : ۵۰۴