نماینده یک شرکت چینی: آینده بازار انرژی متعلق به ایران است

نماینده یک شرکت چینی: آینده بازار انرژی متعلق به ایران است
نماینده یک شرکت چینی با اشاره به کاهش تقاضا در بازارهای اروپا و آمریکا، اعلام کرد که این شرکت روی پیشرفت بازار ایران حساب باز کرده است.

تریسی جان، مدیر فروش شرکت چینی اس بی وی ولو (SBV Valve) در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا اعلام کرد که ظرفیت رشد بالای بازار ایران، این شرکت را به حضور در این نمایشگاه مشتاق کرده است.

وی ضمن پیش بینی رشد چشمگیر بازار نفت ایران در آینده نزدیک، گفت: تقاضا برای محصولات ما، در آمریکا و اروپا کاهش می یابد و اکنون بازار نخست مورد تمرکز ما، ایران و عربستان است؛ ایران ظرفیت رشد بالایی دارد و به همین دلیل است که ما در اینجا حضور داریم.

این مدیر چینی با اشاره به برنامه این شرکت برای سرمایه گذاری در بازار ایران با هدف اخذ مجوزهای لازم برای فروش محصولات خود، گفت: مسئولان ایرانی من را راهنمایی کردند که چگونه نام شرکت خود را در فهرست مشترک (وندور لیست) وارد کنم.

وی همچنین با اشاره به مهمان نوازی و خوشرویی مردم و مسئولان ایرانی، گفت: من به کشورهای اروپایی و آسیایی بسیار سفر کرده ام و می توانم بگویم که ایران، کشوری خاص است.

جان همچنین اعلام کرد که شرکت چینی اس بی وی ولو درباره رقابت با شرکتهای اروپایی پس از پایان تحریمها نگران نیست، زیرا این شرکت حتی در بازار اروپا نیز حضوری قدرتمند داشته است.

شرکت اس بی وی ولو در زمینه تولید شیرهای فولادی مورد استفاده در خط لوله های نفت، گاز و سوخت، بیش از ٢٧ سال سابقه دارد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۱۱
تعداد بازدید : ۴۲۲