پیش بینی خریداران از کاهش قیمت پی وی سی

پیش بینی خریداران از کاهش قیمت پی وی سی
خریداران پی وی سی در هند گزارش داده اند که آن ها بطور کلی پیش بینی می کنند با توجه به کاهش تقاضا به سبب فرارسیدن فصل باران های موسمی و همین طور وضعیت مناسب عرضه در این کشور قیمت های این محصول در ماه ژوئن کاهش یابند.

به گزارش «پتروتحلیل»، همچنین رقابت بالقوه محموله های پی وی سیِ استیلن پایۀ چینی از دیگر عواملی است که به قیمت های مرسوم پی وی سی برای کاهش فشار وارد می آورد.

یک تاجر مستقر در هند گزارش داده است: «یک تولیدکننده داخلی در این هفته یک خط تولید خود را تعطیل کرده است اما این مسئله تأثیر چندانی بر عرضه نداشته است زیرا عرضه مناسب پی وی سی در بازار وارداتی مخصوصا از طرف چین کاهش عرضه در بازار داخلی را خنثی کرده است. ما در این هفته پیشنهادهایی در بازارهای داخلی و وارداتی دریافت کرده ایم اما باتوجه به اینکه پیش بینی می کنیم قیمت ها در ماه آتی کاهش یابند، در حال حاضر دست به خرید نمی زنیم.»

تاجر دیگری اضافه کرده است: «ما پیشنهادی را برای خرید محصولات یک عرضه کننده خارجی ارائه کرده ایم که ۲۰ دلار در هر تن پایین تر از قیمت پیشنهادی ابتدایی آن ها است که این فروشنده آن را نپذیرفت. با این وجود، ما در حال حاضر عجله ای برای خرید پی وی سی نداریم زیرا به میزان کافی از این محصول در اختیار داریم بعلاوه محموله های جدیدی نیز در راه هستند.

به عقیده ما شرکت بزرگ تایوانی اگر می خواهد فروش خوبی داشته باشد باید قیمت های پی وی سی خود را برای ماه آتی را کاهش دهد.» یک توزیع کننده اظهار کرده است: «ما پیش بینی می کنیم به زودی قیمت ها در بازار داخلی کاهش یابند زیرا فروشندگان باید برای جذب خریداران در فصل باران های موسمی تخفیف هایی را در قیمت هایشان بدهند. ما معتقدیم در بازار وارداتی نیز شرکت بزرگ تایوانی برای رقابت با عرضه کنندگان چینی مجبور به کاهش قیمت های خود برای ماه آتی خواهد بود.»

توزیع کننده دیگری گزارش داده است: «پیش بینی می شود قیمت های پی وی سی در ماه آتی کاهش یابند زیرا تقاضا به سبب فرارسیدن فصل باران های موسمی کاهش خواهد یافت و عرضه به سبب واردات حجم زیادی از این محصول در دو ماه اخیر توسط هند فراوان است.»

۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۳۹۱