طراحی و ساخت مرکز تلفن سیار عملیاتی در مارون

طراحی و ساخت مرکز تلفن سیار عملیاتی در مارون
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از دستاورد بزرگ مخابراتی این شرکت در ساخت یک مرکز تلفن سیار عملیاتی تخصصی و پیشرفته خبر داد.

به گزارش شانا، جهانگیر پورهنگ با ابراز خرسندی از توان نوآورانه کارکنان شرکت نفت و گاز مارون گفت: این مرکز تلفن سیار با هدف استفاده در شرایط عملیاتی و آموزش واقعی، طراحی و ساخته شد.

به گفته وی، نمایندگیهای شرکت خارجی تامین کننده این مراکز تلفن در ایران نیز این چنین مرکزی را در اختیار نداشته و از مراکز مجازی برای برگزاری دوره های آموزشی مراکز تلفن استفاده می کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، افزود: این مرکز که قابلیت واگذاری خطوط تلفن آنالوگ، دیجیتال، IP و دکت را دارد و می‌تواند در هرنقطه مورد نیاز در زمان بسیار کوتاهی راه اندازی و به مشترکان سرویس دهی کند، از سوی کارشناسان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی، پیاده سازی و راه اندازی شد.

پورهنگ با اشاره به این که این مرکز برای نخستین بار در سطح مناطق نفتخیز جنوب توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون ساخته شده است، افزود: ما با استفاده از تجهیزات یدکی و بدون استفاده مراکز تلفن شرکت و با صرف هزینه ای معادل ١٠٠ میلیون ریال این مرکز را ساخته ایم، حال این که ارزش آن معادل پنج میلیارد ریال است و با صرف ٣٠٠ میلیون ریال دیگر براحتی می توانیم نمونه دیگری با تمام قابلیتها و کارایی مشابه را نیز بسازیم.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همچنین از برگزاری دوره آموزشی مدیریت و نگهداری مراکز تلفن تحت عنوان ADMIN٢ در این شرکت با استفاده از این مرکز تلفن خبر داد.

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۴۰۳