تولید روغن موتور در پالایشگاه آبادان از سر گرفته شد

تولید روغن موتور در پالایشگاه آبادان از سر گرفته شد
تولید روغن موتور خودرو و صنایع پس از ۳۵ سال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در پالایشگاه روغن سازی ایرانول آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس عیسی اسحاقی با اشاره به راه‌اندازی واحد جدید تولید روغن موتور، در آبادان گفت: با توجه به تعطیلی تولید روغن موتور در آبادان به دلیل جنگ تحمیلی در سال 1359 و تخریب آن، از سال گذشته برنامه بازسازی پالایشگاه، بلندینگ روغن و پرکنی آغاز و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر فاز اول این واحد افتتاح شد که امیدواریم فاز دوم را نیز بتوانیم در سالروز شکست حصر آبادان (5 مهر) به بهره‌برداری برسانیم.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه پس از 35 سال تولید را در پالایشگاه روغن سازی آبادان شروع کردیم، افزود: با بازسازی کامل پالایشگاه آبادان انواع روانکار صنعتی، دریایی و روغن های موتوری، بنزینی و دیزلی تولید می‌شود.

این مقام مسئول جلوگیری از خام فروشی و ارزش افزوده، پایگاه مناسب برای صادرات و داشتن انبار مناسب برای محصولات و کاهش قیمت تمام شده محصولات به دلیل منطقه آزاد بودن را از مهمترین مزایای این کار دانست.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه سال 94 با وجود رکود، در تولید محصولات پالایشگاهی و مقدار فروش رکورد را شکستیم، بیان کرد: سال 95، سال به ثمر نشستن طرح‌ها و برنامه‌های این شرکت است

۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۰
تعداد بازدید : ۴۶۷