ثبات قیمت پلی اتیلن ها درمنطقه جی سی سی

قیمت پلی اتیلن ها در تاریخ ۲۷ می در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ثابت ماندند، اما در هندوستان و پاکستان با کاهش روبه رو شدند.

به گزارش «پتروتحلیل»، قیمت پلی اتیلن سبک فیلم در منطقه جی سی سی در این تاریخ در محدوده ۱۲۱۰ تا ۱۲۴۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده که نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است.

همچنین قیمت این کالا در خاورمیانه در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر گزارش شده است. در پاکستان و هندوستان نیز قیمت این کالا به ترتیب باا ۳۰ و ۲۰ دلار کاهش به رقم  ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در همین حال قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در تاریخ ۲۷ می در منطقه جی سی سی در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر ثابت ماند. قیمت پلی اتیلن سنگین فیلم در خاورمیانه ۱۱۷۰ تا ۱۲۰۰ دلار در هر تن سی اف آر  اعلام شده که نسبت به هفته قبل ثابت بوده است. اما در پاکستان و هندوستان قیمت این کالا با ۳۰ دلار افت روبه رو شد، به طوری که در پاکستان به رقم ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید. در هندوستان هم قیمت این کالا به ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ دلار در هر تن سی اف آر رسید.

در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین بادی نیز در منطقه جی سی سی بدون تغییر در محدوده ۱۲۰۰ تا ۱۲۲۰ دلار در هر تن سی اف آر قرار گرفت. در خاورمیانه هم قیمت پلی اتیلن سنگین بادی بدون تغییر ۱۱۹۰ تا ۱۲۱۰ دلار در هر تن سی اف آر اعلام شده است. اما قیمت پلی اتیلن سنگین بادی در هندوستان و پاکستان با افت ۳۰ دلاری به ترتیب در محدوده ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ و ۱۱۱۰ تا ۱۱۵۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

همچنین در این تاریخ قیمت پلی اتیلن سنگین تزریقی در هندوستان با افت ۳۰ دلاری مواجه شد و به رقم ۱۱۱۰ تا ۱۱۴۰ دلار هر تن سی اف آر رسید.

قیمت پلی اتیلن سبک خطی فیلم نیز در تاریخ ۲۷ می در منطقه جی سی سی و خاورمیانه ثابت ماند، اما در پاکستان و هندوستان ۳۰ و ۴۰ دلار افت کرد.

در منطقه جی سی سی قیمت پلی اتیلن سبک خطی در محدوده ۱۱۸۰ تا ۱۲۱۰ ، در خاورمیانه ۱۱۹۰ تا ۱۲۰۰ و در پاکستان ۱۱۳۰ تا ۱۱۶۰ و هندوستان نیز ۱۱۲۰ تا ۱۱۵۰ دلار درهر تن سی اف آر گزارش شده است.

۲۷poly

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۴۳۹