جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت اعلام شد/حضور شرکت های خارجی بدون محدودیت

جزئیات برندسازی جایگاه‌های سوخت اعلام شد/حضور شرکت های خارجی بدون محدودیت
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران جزئیات برندسازی جایگاههای سوخت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا مظلومی در نشستی خبری اظهار داشت: روزانه 250 میلیون لیتر فرآورده نفتی در سراسر کشور توزیع می کنیم که این کار به وسیله 3400 جایگاه عرضه بنزین و 2400جایگاه تک منظوره و دو منظوره عرضه CNG انجام می شود.

وی افزود: در راستای کیفی سازی ارائه خدمات در صدد انتخاب شرکت های صاحب صلاحیت برای استمرار سوخت رسانی به صورت برند هستیم.

مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اذعان داشت: از تمامی شرکت هایی که در زمینه عرضه سوخت دارای توانمندی هستند دعوت می کنیم در طرح برند سازی جایگاه‌های عرضه سوخت شرکت کنند.

مظلومی با بیان اینکه "اینکار با اولویت جایگاههای کوچک و زنجیره ای در کلانشهرها انجام می شود"، گفت: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، شرکتی است که مجموعه ای از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و CNG را تحت پوشش خدملات قرار می دهد که اینکار می تواند از طریق احداث جایگاههای جدید، خرید جایگاههای موجود یا فراهم آوردن خدمات مورد نظر در جایگاههای موجود بدون اصرار بر تجمیع مالکیت در آنها صورت پذیرد.

وی افزود: شرکت صاحب صلاحیت یا برند، وظیفه خرید و حمل سوخت از محل انبارهای اصلی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و توزیع به موقع آن در جایگاههای تحت پوشش و همچنین مسئولیت کمیت و کیفیت عرضه فرآورده های نفتی و CNG در هر جایگاه تحت پوشش را با رعایت استانداردهای مشخص شده بر عهده دارد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۵۰۲