موضوعات مورد حمایت اتاق تهران برای پایان‌نامه‌های دانشجویی

موضوعات مورد حمایت اتاق تهران برای پایان‌نامه‌های دانشجویی
دبیرکل اتاق تهران از تعیین موضوعات مورد حمایت این اتاق برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خبر داد و فهرستی را منتشر کرد که بالغ بر 40 مساله مهم در حوزه‌های مختلف اقتصادی را در بردارد و هر کدام می‌تواند موضوع یک پایان‌نامه دانشجویی در دوره‌های کارشناسی ارشد یا دکترا باشد؛ پایان‌نامه‌هایی که می‌تواند مورد حمایت اتاق تهران قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، پس از آنکه چندی پیش، بهمن عشقی از افزایش دو برابری کمک‌های نقدی اتاق تهران برای حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در سال 95 خبر داد، موضوعات پیشنهادی و مورد حمایت اتاق تهران نیز اعلام شد. پیش از این، کمک‌های نقدی اتاق تهران در سال جاری برای پایان‌نامه‌های دانشجویی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری به ترتیب، 30 و 60 میلیون ریال تعیین شده است.


به گفته دبیرکل اتاق تهران، موضوعات پایان‌نامه‌های مورد حمایت، ابتدا بر اساس مسائل مهم مطرح شده در کمیسیون‌های مشورتی اتاق تهران و نیز مسائل روز اقتصاد کشور طبقه‌بندی و سپس در جلسه شورای آموزش و پژوهش اتاق تهران مورد بررسی قرار گرفته است. عشقی با بیان اینکه این موضوعات جهت اطلاع دانشجویان، به معاونت پژوهشی دانشکده‌های اقتصاد و مدیریت در شهر تهران ابلاغ خواهد شد، گفت: محورهای علمی و پژوهشی مورد حمایت اتاق تهران، از سوی کمیسیون‌های هشت‌گانه این اتاق تعیین شده است و علاوه بر این، چندین موضوع مرتبط دیگر نیز در فهرست حمایتی اتاق تهران قرار گرفته است. وی با اشاره به اینکه سعی شده است، موضوعات تعیین شده در راستای حمایت از بخش‌خصوصی و تشکل‌ها باشد، افزود: اتاق تهران در جهت ارج نهادن به مطالعات و پژوهش‌های دانشجویی، از کارکردها و راهبردهای ارائه شده از سوی نهادهای علمی از جمله نهاد دانشگاه، حمایت جدی خواهد کرد.


دبیرکل اتاق تهران هم‌چنین اضافه کرد که این فهرست به طور دائم در حال به‌روزرسانی است و هر مساله مهم دیگری در اقتصاد کشور که ارتباط بیشتری با فعالیت‌های بخش خصوصی داشته باشد و نتایج آن بتواند مورد استفاده فعالان اقتصادی قرار گیرد، با رایزنی و مشارکت فکری در این فهرست قرار می گیرد.


در جدول زیر، موضوعات تعیین شده برای پایان‌نامه‌های دانشجویی بر اساس محورهای کمیسیون‌های مرتبط با هر موضوع قید شده است.

 

۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۹۷۹