دوره آموزشی قوانین و مقررات امور گمرک و ترخیص کالا

دوره آموزشی قوانین و مقررات امور گمرک و ترخیص کالا
اتاق بازرگانی تهران به منظور آشنایی فعالان کسب‌وکار با تشریفات تجارت فرامرزی در نظر دارد، دوره‌ای آموزشی با موضوع «قوانین و مقررات امور گمرک و ترخیص کالا» برگزار کند. این دوره آموزشی جزو برنامه‌های اتاق تهران در سال جاری برای ارتقای سطح دانش و آگاهی تمامی فعالان اقتصادی از قوانین ومقررات، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و فرآیندهای موجود در تجارت است که همواره دچار تغییراتی می‌شود.

 دوره آموزشی «قوانین و مقررات امور گمرک و ترخیص کالا» توسط مرکز آموزش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی 20 ساعت و در 7 جلسه برگزار می‌شود و اعضای اتاق می‌توانند به صورت رایگان در این دوره آموزشی شرکت کنند.


 مخاطبان دوره آموزشی«قوانین ومقررات امور گمرک وترخیص کالا» مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران بازرگانی بنگاه‌های اقتصادی عضو اتاق تهران هستند.


سرفصل‌هایی که قرار است در این دوره آموزش داده شود، با محوریت مباحثی چون شرایط حاکم بر تجارت فرامرزی و رویه‌های گمرکی، ترانزیت خارجی و ترانزیت داخلی، گردش کار صادرات، صادرات موقت، گردش کار واردات، معافیت‌ها و ممنوعیت‌ها و همچنین حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده، استرداد و رسیدگی به اختلافات گمرکی خواهد بود.


 سرفصل‌های آموزشی این دوره توسط سیدعباس حسینی، مدیرکل سابق دفتر مقررات صادرات و واردات و مشاور سازمان توسعه تجارت تدریس می‌شود. شروع دوره از روز شنبه 29 خردادماه 95 از ساعت 15 الی 18 است.

سایر جلسات این دوره آموزشی نیز در روزهای شنبه و در همان ساعت برگزار می‌شود.

متقاضیان حضور در این دوره می‌توانند فرم ثبت نام پیوست را تکمیل کرده و از طریق نمابر با شماره 88107762 و یا ایمیل با آدرس edu@tccim.ir به مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند.


بنا به گفته مرکز آموزش اتاق تهران، با توجه به محدودیت‌ها، ثبت‌نام برای حضور در این دوره باید تا سه روز قبل از شروع اولین کلاس انجام شود.

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۲۳
تعداد بازدید : ۹۸۴