جزئیات واگذاری ٣ شرکت پتروشیمی اعلام شد

جزئیات واگذاری ٣ شرکت پتروشیمی اعلام شد
سازمان خصوصی سازی، جزئیات واگذاری سهام ٦ شرکت دولتی، از جمله سه شرکت پتروشیمی را اعلام و منتشر کرد.

به گزارش شانا، سازمان خصوصی سازی، اطلاعات واگذاری سهام این ٦ شرکت دولتی را با هدف اجرای ماده ٢٣ قانون سیاستهای کلی اصل ٤٤ قانون اساسی منتشر کرده است.

شرکت خدمات کیفیت آریا – اس جی اس، شرکت پتروشیمی کازرون، شرکت صنایع  پتروشیمی دهدشت، همچنین شرکت کالای پتروشیمی، شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران و شرکت تولید نیروی برق سبز، ٦ شرکتی هستند که سازمان خصوصی سازی جزییات واگذاری آنها رامنتشر کرده است.

برپایه این گزارش، جمع کل داراییهای شرکت پتروشیمی کازرون، ٧١٩ میلیارد و ٣٦٠ میلیون ریال، جمع کل بدهیها ٢٤ میلیارد و ٢٠٣ میلیون ریال، همچنین جمع حقوق صاحبان سهام ٦٩٥ میلیارد و ١٥٧ میلیون ریال، سود خالص ١١ میلیارد و ٢١٧ میلیون ریال و تعداد سهام واگذار شده ١٣٠ میلیون و ٥٥٢ هزار و ٢٦٦ سهم و درصد آن نیز ١٩,٧٨ عنوان شده است.

بنابر اعلام سازمان خصوصی سازی جمع کل داراییهای شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت نیز ٩٩٤ میلیارد و ٥٩٣ میلیون ریال، جمع کل بدهیها ٤٧ میلیارد و ٣٠٤ میلیون ریال،جمع حقوق صاحبان سهام ٩٤٧ میلیارد و ٢٨٩ میلیون ریال و سودخالص چهار میلیارد و ٨٤٢ میلیون ریال و تعداد سهام واگذار شده ١٩٢ میلیون و ٦٣٨ هزار و ٢٧٥ سهم و درصد آن ١٩,٨٧ اعلام شده است.

همچنین، جمع کل داراییهای شرکت کالای پتروشیمی ٦٩٢ میلیارد و ٢٥٨میلیون ریال، جمع کل بدهیها ٦٣٤ میلیارد و ٧٨٩ میلیون ریال، جمع حقوق صاحبان سهام ٥٧ میلیارد و ٤٦٩میلیون ریال و سود خالص ١٦ میلیارد و ٨٦١ میلیون ریال، همچنین تعداد سهام واگذار شده چهار میلیون و ٩٢٩ هزار و ٨٢٨ سهم و درصد آن نیز ٩٨,٥٩ عنوان شده است.

بر این اساس، جمع کل داراییهای شرکت خدمات کیفیت آریا – اس جی اس ٣١٠ میلیارد و ٣٩٥ میلیون ریال، جمع کل بدهیها ٢٥٥ میلیارد و ٥٦٤ میلیون ریال، جمع حقوق صاحبان سهام ٥٤ میلیارد و ٨٣١ میلیون ریال و سود خالص ٢٥ میلیارد و ٣٣٩ میلیون ریال و تعداد سهام واگذار شده پنج میلیون و ٧٠٢ هزار و ٣٧٥ سهم و درصد آن ٤٦,٥٥ اعلام شده است.

همچنین اطلاعات واگذاری سهام شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران، جمع کل داراییها ٦٧ میلیارد و ٢٢٣ میلیون ریال، جمع کل بدهیها ٦٥ میلیارد و ١١٠ میلیون ریال، جمع حقوق صاحبان سهام دو میلیارد و ١١٣میلیون ریال و سود خالص ٩ میلیارد و ٩٥٧ میلیون ریال و تعداد سهام واگذار شده یک میلیون و ٢٣١ هزار و ٥٥ سهم و درصد آن  ٩٦,٥٤ را نشان می دهد.
افزون براین؛ اطلاعات واگذاری سهام شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود ٢٠٣ میلیارد و ٥٦ میلیون ریال،جمع کل بدهیها ٩٠ میلیارد و ٩٥ میلیون ریال،جمع حقوق صاحبان سهام ١١٢ میلیارد و ٩٦١ میلیون ریال و سود خالص ٦ میلیارد و ٤٣٤ میلیون ریال و تعداد سهام واگذار شده ٩٥ میلیون سهم و درصد آن ٩٥ عنوان شده است.

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۵۷
تعداد بازدید : ۵۴۹