توسعه پتروشیمی به معنای کاهش چالش های اقتصادی است

توسعه پتروشیمی به معنای کاهش چالش های اقتصادی است
نماینده مجلس دهم گفت: باید کوشش کرد تا آنگونه که صنعت پتروشیمی ایران شایسته است توسعه یابد تا بیش از این در اقتصاد نقش آفرینی کند.

سید کاظم دلخوش عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، در پاسخ به این پرسش که ضرورت توسعه صنایع پتروشیمی برای تحقق رشد 8 درصدی اقتصاد با توجه به اولویت های دولت و مجلس چیست؟  اظهارکرد: صنعت پتروشیمی چون از صنایع مهم و بالادستی کشور محسوب می شود در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری ایفا می کند. از این رو توسعه آن مهم ارزیابی می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم گفت: به نظر من اگر به توسعه صنایع پتروشیمی با برنامه ریزی مشخص در کشوراهمیت مناسب داده شود بسیاری از تنگناها و چالش های اقتصادی برطرف می شود و این صنعت می تواند نقش پررنگ تری در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: باید کوشش کرد تا آنگونه که صنعت پتروشیمی ایران شایسته است توسعه یابد تا بیش از این در اقتصاد نقش آفرینی کند و در این مسیر حمایت از این صنعت رو به رشد به عنوان یک راهبرد باید افزایش یابد.

 عضو کمیسیون اقتصادی افزود: ما آماده ایم برای توسعه روز افزون این صنعت کمک کنیم از این رو مسئولان پتروشیمی نیز ورود کنند تا با همکاری و تعامل بتوانیم به هدف های پیش بینی شده در راه توسعه صنعت پتروشیمی ایران دست یابیم.

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۰۷
تعداد بازدید : ۵۳۰