دلار در مرز ۳۵۰۰ تومان/ سکه یک میلیون و ۶۳ هزار تومان شد

دلار در مرز ۳۵۰۰ تومان/ سکه یک میلیون و ۶۳ هزار تومان شد
پس لرزه های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در بازار ارز و سکه ایران در قالب سیر صعودی قیمت ها همچنان ادامه دارد به گونه ای که هم اکنون هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید یک میلیون و ۶۳ هزار تومان و هر دلار ۳۴۹۰ تومان قیمت گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس لرزه های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به بازار ارز و سکه ایران هم رسیده کماکان ادامه دارد و موجب افزایش قیمت ها در بازار طلا و ارز شده است.

نرخ دلار در صرافی‌های خیابان فردوسی نسبت به دیروز افزایش داشته و این صراف ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3490 تومان، یورو را با قیمت 3928 تومان، پوند را با قیمت 4910 تومان و درهم امارات را با قیمت 951 تومان به متقاضیان می‌فروشند.

سکه بهار آزادی نیز نسبت به دیروز گران شده است.  سکه‌فروش‌های بازار سبزه‌میدان هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک‌میلیون و 63 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت یک‌میلیون و 61 هزار تومان فروختند.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت 531 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت 278هزار تومان و سکه یک‌گرمی را با قیمت 183 هزار تومان به فروش رساندند.

هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی 1316.6 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 108 هزار و 200 تومان قیمت خورد.

۶ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۱۳
تعداد بازدید : ۳۸۸