شرکت پخش گیلان برای تامین سوخت تابستانی آماده شد

شرکت پخش گیلان برای تامین سوخت تابستانی آماده شد
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، از تجهیز و آماده‌سازی ١٧٥ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی برای استقبال از مسافران تابستانی خبر داد.

علی اصغر عباسی در گفتگو با خبرنگار شانا، تمهیدات رسید، دریافت و توزیع فرآورده‌ها و تجهیز ناوگان حمل و نقل سوخت، بازرسی و تعمیرات جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی براساس استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی و آموزشهای لازم به کارکنان جایگاه‌ها برای واکنش در شرایط اضطراری را به عنوان بخشی از اقدامهای ماه اخیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان برای استقبال از مسافران تابستانی برشمرد.

وی با اشاره به این‌که استان گیلان از مسافر پذیرترین استانهای کشور در ایام تعطیلات است، افزود: مصرف روزانه بنزین در استان گیلان ٢ تا ٢,٥ میلیون لیتر است که در تعطیلات این میزان به چهار تا پنج میلیون لیتر می‌رسد.

عباسی، تعداد جایگاه‌های استان که پذیرای مسافران تابستانی خواهند بود را ١٧٥ باب اعلام  کرد که از این تعداد ٦١ باب جایگاه  سی ان جی ، ٣٥ باب جایگاه دو منظوره سی ان جی و فـــرآورده‌های نفتی و مابقی توزیع‌کننده فرآورده‌های بنزین و نفت‌گاز  هستند. 

۱۴ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۸
تعداد بازدید : ۴۴۱