فاز ١٩ پارس جنوبی، پیشتاز فازهای ٣٥ ماهه است

فاز ١٩ پارس جنوبی، پیشتاز فازهای ٣٥ ماهه است
مدیرعامل سابق شرکت گروه پتروپارس اجرای فاز ١٢ پارس جنوبی را نمونه موفق در کارنامه اش عنوان کرد و گفت: فاز ١٩ پارس جنوبی تنها فاز ٣٥ ماهه پارس جنوبی است که به تولید رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، محمد جواد شمس در مراسم تودیع خود با اشاره به این که در دوران مسئولیتشان در این شرکت فاز ١٢ پارس جنوبی تکمیل و به کارفرما تحویل داده شد، درباره فاز ١٩ پارس جنوبی هم اظهار کرد: گاز این فاز هم اکنون به شبکه سراسری تزریق شده و نخستین محموله میعانات گازی آن نیز به سمت شرق دور صادر شده و دومین محموله نیز آماده صادرات است.  

وی با اشاره به این که پیش از حضورم در شرکت پتروپارس میزان کل پیشرفت فاز ١٢پارس جنوبی ٤٠ درصد و در بخش پالایشگاهی ٢٥ درصد بود، تصریح کرد: این فاز که هم اکنون به عنوان نگین پالایشگاههای پارس جنوبی شناخته شده است در شرایط سخت تحریم و با بهترین کیفیت به انجام رسیده است.

شمس همچنین به تشریح توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی پرداخت و با بیان این که پیشرفت این پروژه پیش از حضورم در پتروپارس چهاردرصد بود، تصریح کرد: هم اکنون پیشرفت این پروژه بیش از ٩٢ درصد است و تنها پروژه ای ٣٥ ماهه ای است که به تولید رسیده است.

وی، پروژه محور بودن، پرهیز از نگاه جزیره ای، نتیجه محوربودن، کارفرما محوری، جانشین پروری و تعهد به زمان را بعنوان برخی از ویژگیهای پتروپارس عنوان کرد و افزود: در تمام این سالها تلاش شد به دور از مسائل حاشیه ای، تمرکزمان را بروی اجرای پروژه قرار دهیم.

محمد جواد شمس عصر دیروز (یکشنبه، ١٣ تیرماه) با حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت تودیع شد و حمید اکبری با حکم مجید هدایت زاده، مدیر عامل نیکو جایگزین وی شد.

۱۴ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۵۸
تعداد بازدید : ۳۲۸