برگزاری وبینار بررسی BREXIT and REACH

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام و احترام؛

نظر به اینکه پس از قوت گرفتن خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، سؤالات و عدم شفافیت بسیاری زیادی در خصوص آینده تصمیم‌سازی دولت بریتانیا در خصوص نحوه اجرای قواعد و قوانین حاکم بر مواد شیمیایی، فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی به وجود آمده است، شرکت REACHLaw  در اقدامی نسبت به برگزاری "وبینار بررسی BREXIT and REACH" اقدام نموده است تا تمامی راهکارهای موجود و پیامدهای احتمالی آن را بررسی نماید. این وبینار در تاریخ پنجشنبه 17 تیر 95 از ساعت 18:30 تا 19:30 به‌صورت آنلاین برگزار می‌گردد. 

در راستای تفاهم‌نامه فی‌مابین اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز، و پتروشیمی و شرکت REACHLaw  و همچنین باتوجه به اینکه بسیاری از شرکت‌های عضو اتحادیه دارای صادرات بالقوه و یا بالفعل به اتحادیه اروپا می‌باشند، شرکت REACHLaw  تعداد 10 عدد "تیکت لینک" رایگان را به اعضاء این اتحادیه به‌منظور حضور در وبینار مذکور اختصاص داده است؛ لذا مدیران محترم شرکت‌های عضو می‌توانند، با در اختیار داشتن یک کامپیوتر شخصی، تبلت و یا از طریق تلفن هوشمند و اینترنت و تیکت لینک مربوطه در این رخداد حضورداشته باشند.

زبان وبینار انگلیسی بوده و سرفصل‌های زیر را شامل می‌گردد:    

·         Brexit, the timetable and what is next?

·         What needs to be agreed between the EU & the UK ( REACH regulatory focus)

·         What will happen with the UK companies and subsidiaries in the UK and their REACH compliance (worst case scenario WTO rules, best case scenario “Norwegian model”)?

·         OR implications and changing OR (to be on the safe side)

·         Q&A

سخنران :

v  Riku Rinta-Jouppi, Partner & Head of Global Compliance at REACHLaw

 

اعضاء محترم می توانند برای حضور در این وبینار با از طریق ایمیل زیر با آقای پیام پرندا تماس حاصل فرمایند.

payam.paranda@gmail.com

 

با احترام،

مهدی اسپندیاری

دبیرکل

 

۱۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۶۲۳