بزرگترین گردهمایی سالانه فعالان بورس از فردا برپا می‌شود

نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از فردا در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد فطانت رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بیمه و بانک مرکزی فردا(یکشنبه) ساعت 10 در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح می شود.
بر اساس این گزارش؛ این نمایشگاه از بیستم الی بیست و سوم تیرماه جاری و با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در حالی از فردا در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی سه صنعت بورس، بانک و بیمه یاد می شود.
همچنین در این نمایشگاه بین المللی، همه ارکان بازار سرمایه از جمله کارگزاری ها، شرکت های تامین سرمایه، شرکت های مشاور سرمایه گذاری، موسسات اعتباری، شرکت های خدمات بازار سرمایه و همچنین بانک ها، بیمه ها و شرکت هایی که در بورس پذیرفته شده اند حضور دارند. 
این گزارش می افزاید: برگزاری همایش های تخصصی با رویکرد بین المللی، حضور بیش از 600 استارتاپ داخلی و خارجی بازار سرمایه، برگزاری جشنواره مطبوعات و برگزاری جشنواره کاریکاتور و بورس کاپ نیز از مهمترین برنامه های این نمایشگاه است.
گفتنی است؛ نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از فردا(یکشنبه) تا روز چهارشنبه به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می شود و در این نمایشگاه، شرکت کنندگانی از کشور های یونان، کرواسی، تایوان، چین، روسیه، سوییس، آلمان، ایتالیا حضور دارند در کنار 346 شرکت کننده داخلی حضور دارند.
۱۹ تیر ۱۳۹۵ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۳۵۷