تولید ٩ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی

تولید ٩ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم پارس جنوبی
پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سه ماه نخست امسال بیش از ٩ میلیون و ٤٦٤ هزار بشکه میعانات گازی تولید کرده است.
سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به تامین خوراک پالایشگاههای این مجتمع به خبرنگار شانا گفت: با ارسال خوراک پالایشگاههای اول، دوم و پنجم در سه ماه امسال بیش از یکهزار و ٣٢٨ میلیون مترمکعب گاز به این پالایشگاهها ارسال شده است.
 
بهزاد سالاری افزود: در بازه زمانی یادشده از سوی پالایشگاه چهارم، ٢٣٥,٢ میلیون مترمکعب گاز به پالایشگاه اول، ٥٣٩.٤ میلیون مترمکعب به پالایشگاه دوم و ٥٥٣.٨ میلیون مترمکعب گاز به پالایشگاه پنجم تحویل شده است.
 
وی، به حرکت این پالایشگاه در مسیر توسعه‌ پایدار در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره و اعلام کرد: در سه ماه امسال، پنج هزار و ٢٥١ میلیون مترمکعب گاز فرآورش شده است.
 
به گفته‌ سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بالاترین حجم فرآورش گاز در روزهای گذشته بیش از ٦٥ میلیون متر مکعب بوده است.
 
سالاری در ادامه به تولید دیگر محصولهای این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در سه ماه نخست امسال، ٧٩ هزار و ٩٥٦ تن پروپان و ٤٤ هزار و ٢٥٢ تن بوتان نیز تولید شده است.
 
سرپرست مدیریت پالایشگاه چهارم در پایان ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این پالایشگاه گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم به ارزش آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه از طریق پالایش گاز طبیعی و تولید محصولات جانبی همراه با توسعه‌ خدمات فنی دانش محور دست یابیم.
۲۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۴۸
تعداد بازدید : ۴۰۹