آمادگی مجلس برای بررسی چالش های رعایت HSE از سوی بخش خصوصی

آمادگی مجلس برای بررسی چالش های رعایت HSE از سوی بخش خصوصی
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: همه مجتمع های واگذار شده به بخش خصوصی ، ملزم هستند قوانین و دستور العمل های ایمنی تعیین شده را رعایت کنند در این زمینه نقصی وجود داشته باشد آماده کمک به شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستیم.
غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار نیپنا، با اشاره به حادثه حریق در یکی از پتروشیمی های کشور اظهار کرد: همه صنایع واگذار شده موظف هستند الزامات ایمنی را برابر استانداردهای تعیین شده اجرا کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: صنعت پتروشیمی و صنایع این چنینی جایگاه با اهمیتی در اقتصاد و رشد آن دارند از این رو تقویت سازوکارهای ایمنی و به روز رسانی آن ضروری است .بنابراین تاکید و توصیه داریم همه مجتمع های واگذار شده، الزامات HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی را رعایت کنند.
عضو کمیته پتروشیمی در مجلس نهم و نماینده فعالی گفت: رعایت و توجه به نکات ایمنی برای همه سازنده خواهد از نیروی کار تا صاحبان صنایع و در نهایت نفع کلی آن به اقتصاد کشور بر می گردد از این رو اهتمام به دستور العمل های پتروشیمی در زمینه ایمنی ضروری است.
وی گفت: کمیسیون صنایع و معادن آماده است در این زمینه به شرکت ملی صنایع پتروشیمی کمک کند چون این صنایع در رشد صادرات غیر نفتی نقش بسزایی دارند و پیرو دستورات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، پتروشیمی در کاهش خام فروشی موثر است.
۲۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۴۹
تعداد بازدید : ۳۷۵