اتاق تهران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

اتاق تهران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
براساس تفاهم‌نامه‌ای که صبح دیروز میان اتاق تهران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به امضا رسید، دو طرف نسبت به توسعه و ارتقا همکاری‌های فی مابین متعهد شدند. در این تفاهم‌نامه که با حضور برخی از اعضای هیات رییسه اتاق تهران و مسئولان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران منعقد شد، دو طرف تعهداتی را در قبال طرف مقابل برعهده گرفتند و ابراز امیدواری کردند که امضای این تفاهم‌نامه آغازی بر توسعه تدریجی همکاری بین این دو نهاد باشد

در ابتدای این جلسه، رییس اتاق تهران به پیشینه مذاکرات میان این دو نهاد اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته، اتاق تهران، کمتر از همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بهره گرفته است و ما اکنون به دنبال آن هستیم تا همکاری نزدیکی میان این دو نهاد شکل بگیرد.


 مسعود خوانساری گفت: این همکاری می‌تواند در ارتقا خدمات اتاق تهران به اعضای خود موثر باشد. در عین حال، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نیز می‌تواند از خدمات اتاق بهره‌مند شود. او با بیان اینکه جهان به سمت استفاده هرچه بیشتر از فناوری اطلاعات در حال حرکت است، گفت: چنانچه اتاق نیز خود را به این امکان مجهز کند، قطعاً موفق‌تر خواهد بود.  در ادامه نشست، ناصرعلی سعادت، رییس هیات مدیره نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز طی سخنانی به این نکته اشاره کرد که اکنون صنعتی وجود ندارد که با فناوری اطلاعات در ارتباط نباشد. او گفت: حدود یازده سال از عمر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌گذرد و این سازمان اکنون حدود 12هزار عضو دارد. البته عضویت در این سازمان برای اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در این حوزه، اجباری است. وی گفت: با امضای این تفاهم‌نامه و در کنار اتاق تهران می‌توانیم سطح خدمات خود را به اعضای‌مان ارتقا ببخشیم.


پس از ارائه این توضیحات، تفاهم‌نامه همکاری میان دو طرف به امضا رسید. بر این اساس، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در قبال اتاق تهران متعهد شده است که اعضای خود را برای عضویت در اتاق تهران معرفی کند. ثبت عضویت اعضای نظام صنفی در اتاق تهران، از طریق سامانه عضویت اتاق تهران در محل نظام صنفی، طراحی و ارائه خدمات ویژه متناسب با ماموریت‌های نظام صنفی برای اعضای اتاق، ارائه مشاوره تخصصی IT به اعضای اتاق، ارائه خدمات آموزشی در همکاری با مرکز آموزش اتاق و برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های مربوط به فناوری اطلاعات از دیگر تعهدات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است.


 در عین حال، اتاق تهران نیز ایجاد دسترسی به سامانه عضویت اتاق تهران در محل نظام صنفی و همچنین صدور، ارسال، و تحویل کارت عضویت به اعضای سازمان مذکور را متعهد شد. برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌ها و موضوعات مختلفی مانند بیمه، مالیات و کسب‌وکارهای نوین، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه‌های اقتصادی و کسب‌وکار فناوری اطلاعات و کمک به افزایش تعاملات بین‌المللی نظام صنفی از جمله تعهدات اتاق در مقابل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران است.

۲۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۴۱۸