خط لوله نفت خام مارون به اصفهان ترمیم و ایمن‌سازی شد

خط لوله نفت خام مارون به اصفهان ترمیم و ایمن‌سازی شد
بخشی از خط لوله نفت خام مارون به اصفهان به منظور پایداری انتقال مواد نفتی و تامین خوراک پالایشگاه‌ها ترمیم و ایمن‌سازی شد.

حسن موذنی، رئیس واحد تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی خط لوله نفت خام مارون به خبرنگار شانا گفت: یکی از دغدغه‌های همیشگی کارکنان شرکت، انتقال پایداری نفت‌خام به منظور تامین خوراک پالایشگاه‌هاست که ایمن‌سازی نقاط پرخطر و مراقبت دائمی از خطوط لوله نفت‌خام را ضروری می‌سازد.

وی افزود: واحد تعمیرات خط منطقه اصفهان با مشارکت، برنامه‌ریزی و کار شبانه‌روزی واحدهای خوردگی، ترابری، ایمنی با اولویت خطوط لوله مجاور شهرها، روستاها و محلهای استراتژیک شامل دریاچه‌ها، سدها و رودخانه‌های مسیر مارون به اصفهان اقدام به ایمن‌سازی و ترمیم این خطوط کرد.

موذنی با اشاره به اجرای عملیات تعمیرات در کیلومتر ٢٣٠ تا٢٣١ خط لوله مارون- اصفهان گفت: پس از انجام پیگرانی هوشمند مشخص شد که در این محدوده خوردگی٣٠ درصدی با دنت بالای سه درصد وجود دارد که پس از برنامه‌ریزی، هماهنگی و حضور واحدهای تعمیراتی، ایمنی و حراست عملیات آغاز شد.

به گفته وی، این عملیات با ٢ هزار و ٢٥٠ نفر ساعت کار در ١٠ محدوده و نصب ٢٨,٥ متر لوله و تعویض پوشش با رعایت تمامی موارد ایمنی و زیست‌محیطی به پایان رسید.

۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۴۶۳