روند سرمایه گذاری در ایران رو به رشد است

روند سرمایه گذاری در ایران رو به رشد است
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایه های شناخته شده در کنگره آمریکا به دنبال ایران هراسی و نامناسب نشان دادن فضای کسب و کار هستند اما دولت با اقداماتش مانع آنها شده و روند سرمایه گذاری در کشور رو به رشد است.
به گزارش خبرنگار شانا، بهروز نعمتی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه غیر علنی امروز (یکشنبه، ٢٧ تیرماه) مجلس که از ساعت هشت صبح آغاز شد، تصریح کرد: وزیر امور خارجه در این جلسه درباره حوادث تروریستی فرانسه و کودتای ترکیه گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: ظریف در این جلسه با اشاره به اجرای برجام بیان کرد که لایه های شناخته شده ای در کنگره آمریکا به دنبال ایران هراسی و نامناسب نشان دادن فضای کسب و کار هستند اما دولت با اقداماتش مانع آنها شده و روند سرمایه گذاری در کشور رو به رشد است.

نعمتی ادامه داد: ظریف همچنین اعلام کرد وزارت امور خارجه هر حادثه تروریستی را از جمله حادثه ترویستی در فرانسه را محکوم می کند.

وی همچنین گفت: وزیر امور خارجه در مورد حوادث ترکیه نیز معتقد بود که تعدادی از ارتشی ها در ترکیه اقدام هایی را انجام دادند که در شورای عالی امنیت ملی ایران رصد شده است و در تماس با همتایان در ترکیه کودتا محکوم شد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس دهم تاکید کرد: وزیر امور خارجه همچنین کودتا را محکوم کرد و گفت این مردم هستند که باید دموکراسی و مردم سالاری را تقویت کنند.
۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۴:۰۴
تعداد بازدید : ۴۴۸