مدیرعامل گروه IFP فرانسه از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید می‌کند

مدیرعامل گروه IFP فرانسه از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید می‌کند
مدیرعامل گروه IFP فرانسه به منظور آشنایی با توانمندی‌های فناورانه صنعت نفت و گاز ایران و بررسی زمینه‌های همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان تنها مرکز جامع پژوهشی و فناوری خاورمیانه، فردا (٢٩ تیرماه) از این مجموعه بازدید می‌کند.

به گزارش شانا، حسـین دیدیِر (Didier)، مدیرعامل گروه آی اف پی فرانسه فردا (سه شنبه، ٢٩ تیرماه) از پژوهشگاه صنعت نفت بازدید می کند؛ دنیل چمپلن (Daniel Champlon) رئیس بخش بین‌الملل گروه IFP نیز وی را در این سفر همراهی می کند.

این گروه فرانسوی ابتدا از پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت بازدید می کنند و با فعالیتهای این پردیس در زمینه طرح مروارید خلیج فارس، ازدیاد برداشت، آزمایشگاه‌های مغزه و PVT آشنا خواهند شد. بازدید از پایلوت‌های شیرین‌ساز پارسی سول، نانو، نمک‌زدا، کک و تبدیل گاز به مایع (GTL) که از دستاوردهای حوزه پایین دستی پژوهشگاه به حساب می‌آید نیز در برنامه این گروه قرار دارد. همچنین با توجه به الزامات زیست محیطی و اهمیت موضوع توسعه پایدار، آنها از پردیس انرژی و محیط زیست پژوهشگاه بازدید کرده و در جریان فعالیتهای این پردیس در حوزه های مختلف نظیر مدیریت پسماند و پاک‌سازی آب و خاک‌های آلوده قرار می گیرند.

پس از این بازدید، مدیرعامل آی اف پی فرانسه با رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در هشت محور فناورانه، توافقنامه همکاری امضا می کنند.

آی اف پی فرانسه از معتبرترین مراکز پژوهشی جهان در حوزه نفت و گاز است که تجربه حضور در بیش از ٨٠ کشور و همکاری با هزار و ٢٠٠ شرکت نفت و گازی را در جهان دارد.   

۲۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۶
تعداد بازدید : ۵۴۷