دوران پسابرجام فرصت توسعه مناسبات صنعتی ایران و ژاپن است

دوران پسابرجام فرصت توسعه مناسبات صنعتی ایران و ژاپن است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با رئیس کمیسیون دفاع و امور خارجی مجلس مشاوران ژاپن بر استفاده از فرصتهای پسابرجام برای توسعه مناسبات صنعتی و اقتصادی ایران و ژاپن تاکید کرد.
به گزارش شانا، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بعدازظهر دیروز (دوشنبه، ٢٨ تیرماه) در دیدار رئیس کمیسیون دفاع و امور خارجی مجلس مشاوران ژاپن، چشم انداز همکاری ها میان دوطرف را مطلوب توصیف کرد و گفت: در دوران پسابرجام فرصت های فراوانی در بخش های مختلف صنعتی و اقتصادی برای ایران و ژاپن فراهم شده است که باید با سرمایه گذاری های مشترک از آنها برای تامین منابع دو ملت بهره گرفت.

در ادامه این دیدار ماساهیسا ساتو، رئیس کمیسیون دفاع و امور خارجی مجلس مشاوران ژاپن با ابراز خرسندی از سفر به کشورمان، ایران را کشوری باثبات در منطقه ای پرآشوب خواند و گفت: دولت و مجلس ژاپن برای توسعه و گسترش مناسبات در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و پارلمانی با ایران اهمیت ویژه ای قائل هستند.

ماساهیسا ساتو رئیس کمیسیون دفاع و امور خارجی مجلس مشاوران ژاپن پس از ورود به تهران با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد. 
 
وی روز شنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و درباره مناسبات دو کشور و گسترش روابط پارلمانی گفتگو کرد.
۲۹ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۲۸
تعداد بازدید : ۴۶۳