کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون مذاکره مناسب با سرمایه‌گذار خارجی

کارگاه آموزشی روش‌ها و فنون مذاکره مناسب با سرمایه‌گذار خارجی
اتاق تهران در ادامه دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی خود برای فعالان اقتصادی، به ویژه در دوره پسابرجام، یک کارگاه برای آموزش فنون مذاکره با سرمایه‌گذار خارجی برگزار می‌کند

برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و به گزارش مرکز آموزش اتاق تهران، این دوره آموزشی طی مدت زمان 12 ساعت و در سه جلسه برگزار می‌شود. نخستین جلسه این کارگاه روز سه‌شنبه 19 مرداد ماه جاری، جلسه دوم روز یکشنبه 24 مرداد ماه و سومین جلسه آن نیز روز سه‌شنبه 26 مرداد برگزار می‌شود. ساعات برگزاری این سه جلسه 16 الی 20 در تاریخ‌های اعلام شده است.


مخاطبان این دوره آموزشی صاحبان کسب و کار و مدیران بنگاه‌های اقتصادی هستند و تدریس در این گارگاه نیز برعهده واقف بهروزی، رییس گروه بررسی و ارزیابی طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی در سازمان سرمایه‌گذاری خارجی و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران است.


بنا بر اعلام مرکز آموزش اتاق تهران، هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌ها و فنون مذاکره مناسب جهت جذب سرمایه‌گذار خارجی  است و سرفصل‌هایی مانند تعریف و مفهوم مذاکره، اولویت‌ها، عناصر و انواع، تکنیک‌ها و ترفندها، بایدها و نبایدهای مذاکره، راهبردهای اساسی در مذاکره، اقدامات و فعالیت‌های قبل از مذاکره و .... در این کارگاه تدریس و به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.


فعالان اقتصادی و علاقمندان برای حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند با دریافت فرم ثبت‌نام کارگاه آموزشی، آن را تکمیل کرده و از طریق نمابر شماره  88107762 یا پست الکترونیک به آدرس edu@tccim.ir به مرکز آموزش اتاق بازرگانی تهران ارسال کنند. این کارگاه آموزشی در محل ساختمان شماره 2 اتاق تهران در خیابان وزرا، خیابان 21 پلاک 10 برگزار می‌شود.


هم‌چنین لازم به ذکر است که این کارگاه برای اعضای اتاق تهران رایگان است و با توجه به محدودیت ظرفیت، آخرین مهلت برای ثبت‌نام، سه روز قبل از شروع اولین جلسه در نظر گرفته شده است.


دریافت فرم ثبت‌نام

۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۱
تعداد بازدید : ۴۷۵