معارفه مدیر عامل جدید تاپیکو

روز گذشته طی مراسمی که با حضور مدیرعامل و اعضای محترم هیئت مدیره شستا و برخی از مدیران این شرکت و اعضای هیئت مدیره تاپیکو و مدیران عامل شرکت های این هلدینگ در محل تاپیکو برگزار گردید ، ضمن تودیع مهندس غلامرضا امیرشقاقی ، مهندس محمد حسن پیوندی بعنوان مدیر عامل جدید شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین معارفه گردیدند.

به گزارش روابط عمومی تاپیکو ، مهندس پیوندی علاوه بر اینکه سابقه عضویت در هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاونت برنامه ریزی آن مجموعه را در کارنامه خود دارد ، در سال ۱۳۸۳ توسط فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی بعنوان مهندس برجسته کشور در رشته پتروشیمی انتخاب شده و سازمان ICIS در سال ۲۰۱۵ میلادی ایشان را بعنوان بیست امین  مدیر قدرتمند پتروشیمی جهان معرفی نموده است.

در این مراسم که نماینده ویژه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در آن حضور داشت ابتدا مهندس امیرشقاقی به بیان برخی نکات و اقدامات در مدیریت ۱۰ ماهه خود در تاپیکو پرداخت و ضمن تشکر از کلیه مسئولین و همکارانی که در این مدت وی را همراهی نموده بودند برای مدیریت جدید موفقیت روز افزون را خواستار شد.

در ادامه نوروز زاده مدیرعامل شستا ، سخنان خود را با بیان این مطلب که ” نگاه توسعه ای مستلزم نگاه به خرد جمعی می باشد.” آغاز نمودند و در ادامه مختصری ازاهداف  خود جهت ارتقاء و خلق ثروت در هلدینگ های شستا ، لزوم بورسی شدن سایر آن ها مانند تاپیکو عنوان و در خاتمه بیان کردند : عزم جدی دارند تا گروه شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی بزودی دارای سهم عمده ای از تولید ناخالص ملی ، و جذب سرمایه های خارجی گردند.

در ادامه مراسم ، مهندس محمد حسن پیوندی سخن آغاز کرد و ضمن اشاره کوتاهی به سوابق خود در صنعت پتروشیمی و امر تعلیم و تعلم ، رسالت اصلی خود را “آینده سازی برای تاپیکو” اعلام نمودند.

وی که نگاه توسعه محور خصوصا در حوزه منابع انسانی را داراست ادامه داد : ” تمام تلاشم را جهت امانت داری و حفظ ظرفیت های تاپیکو که متعلق به زحمت­کش­ترین اقشار جامعه است خواهم نمود ” وی سپس ضمن تاکید بر اهمیت حفظ ظرفیت استاندارد واحدهای تولیدی تحت هر شرایطی ، اصول مدیریت خود را در کنار اعتقاد راسخ به منویات مقام معظم رهبری خصوصا اصل اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی به ترتیب :کنترل هزینه ها وافزایش بهره وری ، اولویت ایمنی ، تسریع در اجرای پروژه ها ، توسعه و نوسازی واحدهای تولیدی بر اساس آخرین تکنولوژی و اهمیت بخشیدن به امر آموزش اعلام کرد.

و در ادامه ضمن اشاره به کلیات برنامه های بلند مدت ، برنامه کوتاه مدت خود را سرعت بخشیدن به اجرای  پروژه پالایشگاه معظم نفت ستاره خلیج فارس ، تغییرات جهت ارتقای کیفیت جلسات هیئت مدیره تمام شرکتهای گروه، حل مشکلات و تعهدات مالی تا اسفند ۱۳۹۵ بیان نموده و اعلام کردند :”برای رسیدن به مقصود ، آماده پذیرش مشارکت راهبردی با سازمان ها و تعامل با نهاد های دولتی و سایر بنگاه ها هستیم” . مهندس پیوندی سخنان خود را با جمله “به خرد جمعی پایبندم و بر این اساس بسته کامل برنامه ام را تقدیم شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی خواهم نمود ” خاتمه داد.

در پایان این مراسم دکتر نوروززاده مدیرعامل شستا پس از تقدیر و تشکر از مدیرعامل قبلی ، مهندس امیرشقاقی را تودیع و حکم مدیریت مهندس محمد حسن پیوندی را به ایشان اعطا نمودند.

۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۸
تعداد بازدید : ۵۵۴