راه اندازی مجتمع پلی اتیلن نسل جدید شرکت شورون فیلیپس در ایالات متحده

با بهره برداری از فناوری پیشگامانه شرکت شورون فیلیپس کمیکال برای تولید پلی اتیلن، امکان توسعه فرآیندها از مرحله ایده تا تجاری سازی برای مشتریان در سراسر جهان فراهم می شود.
به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه تخصصی پلاست مارت، شرکت شورون فیلیپس کمیکال (Chevron Phillips Chemical) آمریکا به تازگی از تکمیل مجتمع پایلوت پلی اتیلن پیشرو (leading-edge) خود در تاسیسات تحقیقات و فناوری این شرکت در شهر بارتلزویل ایالت اوکلاهاما خبر داد.
این مجتمع پایلوت امکان تحقیقات را در حوزه هایی نظیر کاتالیست های جدید و توسعه پلیمرها برای پیاده سازی در مقیاس نیمه صنعتی پیش از به کارگیری در مقیاس بزرگتر نظیر تاسیسات پتروشیمی 6 میلیارد دلاری این شرکت واقع در ایالت تگزاس در منطقه گلف کوست که قرار است از سال آینده میلادی در مدار تولید قرار گیرد؛ فراهم می سازد.
دون لایست، معاون ارشد شاخه تحقیقات و فناوری شورون فیلیپس کمیکال، ضمن قدردانی از تمام مجریان این طرح که به صورت خستگی ناپذیر و با در نظر داشتن نکات ایمنی، موفقیت این پروژه را رقم زدند؛ عنوان کرد: یکسال از زمانی که کلنگ این طرح در بارتلزویل به زمین خورد می گذرد و در حال حاضر ما از تکنولوژی پیشرفته ای که امکان توسعه محصولات جدید، فرآیندها و فناوری های جدید را ممکن می سازد؛ برخورداریم.
وی افزود: با بهره برداری از فناوری پیشگامانه MarTECH® شرکت شورون فیلیپس کمیکال برای تولید پلی اتیلن، امکان توسعه فرآیندها از مرحله ایده تا تجاری سازی برای مشتریان ما در سراسر جهان فراهم می شود و شرکت ها را قادر می سازد تا با تکیه بر تحقیقات اثبات شده، فرآیندهای جدید تولید این محصول را برای تثبیت جایگاه خود در بازار به کار گیرند.
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۵۳۷