حضور ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت وگاز روسیه

حضور ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت وگاز روسیه
چهار شرکت اصلی وزارت نفت با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه از پنجم تیرماه توانمندی های صنعت نفت ایران را در حوزه های مختلف به نمایش می گذارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، دراین نمایشگاه که به مدت پنج روز ادامه دارد، وزارت نفت با هدف هموار کردن اجرای نقشه راه همکاری های استراتژیک ایران و روسیه در اجرای پروژه های بلندمدت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، تشکیل صندوق و بانک انرژی از اهداف وزارت نفت دراین نمایشگاه شرکت می کند.

براساس گزارش وزارت نفت ، استفاده از بازار بورس طرفین برای فروش نفت خام در هریک از دو کشور یا کشورهای ثالث و تعیین استراتژی واقعی کردن قیمت های نفت و گاز و تدوین مکانیزم های مالی پروژه ها با استفاده از ارزهای ملی دو کشور از دیگر اهداف این وزارتخانه برای شرکت در نمایشگاه نفت مسکو است .

شرکت در میزگردهای مختلف و دعوت از بخش خصوصی و کارشناسان برای حضور در این نمایشگاه از دیگر برنامه های وزارت نفت در نمایشگاه مسکو است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه نفت و گاز مسکو که از سال 1993 برگزار می شود، بزرگترین و شناخته شده ترین رویداد تجاری در روسیه است و فرصتی برای گردهمایی شرکت های اروپایی، آسیایی و آمریکایی برای ارائه و معرفی تجهیزات و تولیدات حوزه نفت و گاز فراهم می کند.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه(MIOGE)، شرکت هایی از ترکیه، اسپانیا، نروژ، چک، فنلاند، کانادا، روسیه، آلمان، دانمارک، چین، اتریش، ایالات متحده، صربستان، بلژیک، کره، ایتالیا، سوئیس، فرانسه، بریتانیا، هنگ کنگ، لهستان، رومانی، لیتوانی، مجارستان، هلند، کرواسی، امارات متحده عربی، ژاپن، سوئد، اوکراین و بلاروس حضور خواهند داشت.

همچنین درحاشیه این نمایشگاه، سومین کنفرانس بین المللی صنایع نفت و گاز روسیه از سوی وزارت انرژی و منابع طبیعی روسیه با حضور شرکت های بیش از 40 کشور جهان در روزهای 5 تا 8 تیر برگزار می شود.

۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۰:۱۱
تعداد بازدید : ۸۲۹