برکناری مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت/ محمدیان مشاور نعمت زاده شد

برکناری مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت/ محمدیان مشاور نعمت زاده شد
تقی محمدیان از مدیر کلی دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت کنار رفت و این سمت مهم بدون مدیرکل و با سرپرستی علی خلج اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش بازرگانی خبرگزاری تسنیم، تقی محمدیان مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در سکوت خبری از این سمت کنار گذاشته شد.

تقی محمدیان  امروز با حکمی از سوی محمد رضا نعمت زاده به عنوان  مشاور وزیر در امور مقررات صادرات و واردات منصوب شد.

بنابراین گزارش دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت فعلا مدیر کل ندارد و علی خلج به عنوان سرپرست دفتر مقررات صادرات و واردات مشغول به کار است.

در متن حکم مشاوره محمدیان آمده است : نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور مقررات صادرات و واردات منصوب می شوید.

وی در ادامه تصریح کرده است : انتظار دارم با توجه به افق های پیش رو در جهت تحقق سیاستهای کلان کشور در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی، روان سازی قوانین و مقررات مربوط به برنامه های تجاری با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در تطابق با اسناد بالا دستی و سیاستهای ابلاغی به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی به نحو مطلوب اقدام کنید.

به گزارش تسنیم، در ماه های گذشته تغییرات زیادی در وزارت صنعت انجام شده است به‌طوری‌که هفته گذشته  منوچهر طاهایی جایگزین گودرزی در مرکز اطلاع‌رسانی وزارت صنعت شد و مجید طلیمی نیز  به عنوان قائم مقام در مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی  منصوب شد.

حدود یک ماه پیش هم نعمت زاده، رضا رحمانی نماینده سابق مجلس را به‌عنوان قائم‌مقام خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.

۱۶ مرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۳
تعداد بازدید : ۹۹۹