مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: بخش خصوصی از ما جدا نیست

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی: بخش خصوصی از ما جدا نیست
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: ما هرگز بخش خصوصی را از خود جدا نمی بینیم و معتقدم همچون گذشته باید یکپارچگی و همبستگی شرکت های پتروشیمی با یکدیگر حفظ شود.

به گزارش خبرنگار نیپنا، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در مراسم تکریم از عباس شعری مقدم ومحمد حسن پیوندی، گفت: همکاری من با مهندس شعری مقدم از زمان کارآموزی دانشگاه در بخش مدیریت فنی آغاز شد، 6 سال در پتروشیمی بندر امام  و 3 سال نیز در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با وی همکار بودم.

وی با تاکید بر این که خلق و خوی شعری مقدم باعث شد تا وارد عرصه پتروشیمی شوم، گفت: شعری مقدم در زندگی من تاثیرگذار بوده است، وی با روحیه و خلق و خوی خوب، حس اعتماد به نفس به کارکنان می دهد. من نخستین زنی بودم که پس از انقلاب به عنوان ناظر وارد ماهشهر شدم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تصریح کرد: با وجود محدودیت زیاد به پشتوانه مدیریت وقت، آقایان صدیقی و مهندس شعری مقدم توانستم سال های سال در کسوت نظارت بر اجرای طرح ها کارم را جلو ببرم.

وی با اشاره به خدمات مهندس پیوندی نیز اظهار کرد: ایشان مدیری بودند که همواره نسبت به صنعت پتروشیمی و توسعه آن حساسیت خاصی داشتند و از توسعه صنعت پتروشیمی به خوبی حمایت و آن را هدایت کرده اند.

شاهدایی همچنین از شعری مقدم برای انتخاب وی به عنوان مدیر طرح ها تشکر کرد و گفت: محیط مدیریتی ایشان همیشه سرشار از آرامش است.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با بیان این که باید قدردان افرادی مانند آقای شعری مقدم باشیم که واقعا خالصانه و مخلصانه تمامی دانش و تجربه ای را که دارند، در طبق اخلاص گذاشته و به همکاران شان منتقل می کنند، تصریح کرد: ما باید این سعادت را داشته باشیم که بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم و این آیین بسیار خوبی است که همواره در صنعت پتروشیمی بوده و امیدواریم که بعدی ها نیز از ما تسری کنند و این سپاس از پیشکسوتان را ادامه دهند.

وی همچنین در خصوص چگونگی همکاری با این پیشکسوتان، اظهار داشت: از آن جایی که به حکم قانون، ما نمی توانستیم بیش از این، از خدمات آنها در صنعت استفاده کنیم، مجبور به جدایی از این دو بزرگوار شدیم. واقعیت این است که این مساله به دلخواه ما نبوده  و به همین دلیل، ما بار دیگر هر دو نفر را در بخش های خصوصی در کنار خود، همچنان فعال خواهیم داشت و سعی می کنیم که مانند همیشه از دانش و تجربه آنها استفاده کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که صنعت پتروشیمی بتواند طلایه دار اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۴۹۴