شعری مقدم: ارکستر توسعه کشور متولی ندارد

شعری مقدم: ارکستر توسعه کشور متولی ندارد
عباس شعری مقدم گفت: توسعه در کشور متولی ندارد و هر کس ساز خود را می زند، مشکلات خصوصی سازی نیز ناشی از نبود متولی برای بخش توسعه است.

به گزارش نیپنا؛ عباس شعری مقدم معاون اسبق وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آئین تکریم خود که در عصر روز شنبه (16 مرداد) در این شرکت برگزار شد، با تاکید براینکه دانش و تجربیات کارکنان صنعت پتروشیمی باید مستند و حفظ شود، افزود:  این تجربیات و دانش دارایی ارزشمند شرکت است که باید حفظ و در اختیار جامعه قرار داد.

وی همچنین با تاکید بر این که آرزو دارد در دولت تدبیر و امید "توسعه" در کشور متولی پیدا کند، اظهار کرد: امروزه ارکستر توسعه در کشور متولی ندارد و هر کس ساز خود را می زند. مشکلات خصوصی سازی نیز ناشی از نبود متولی برای بخش توسعه است.

معاون اسبق وزیر نفت در امور پتروشیمی با پیشنهاد ایجاد مجمعی متشکل از خبرگان کشور برای توسعه متوازن کشور با استفاده از خرد جمعی، تصریح کرد: این مجمع می تواند برنامه جامعی برای توسعه متوازن کشور تدوین و زمینه اجرای آن را فراهم کند؛ در این صورت شرکت ملی صنایع پتروشیمی جایگاه والای خود را پیدا می کند.

شعری مقدم همچنین با اشاره به توانمند شدند انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی، یادآور شد: هنگام تشکیل انجمن هرگز تصور نمی کنم که به این زودی انجمن به جایگاه کنونی خود در صنعت برسد.

وی با تشکر از فعالان صنعت پتروشیمی، گفت: ابتدا از ذات باری تعالی سپاسگزارم که به من در چنین سن و سالی توان خدمت داده است چرا که باور دارم، دوران بازنشستگی، کارکردن در وقت اضافه است.

مدیرعامل اسبق شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تشکر از زنگنه، وزیر نفت که با اصرار پای وی را به دوباره به صنعت پتروشیمی باز کرد، گفت: 50 سال از بهترین سال های عمرم را در صنعت پتروشیمی خدمت کرده ام.

شعری مقدم همچنین از کارکنان پتروشیمی برای همراهی با وی تشکر کرد و ادامه داد: از مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، سرکار خانم شاهدایی که حاضر شدند این وظیفه را بپذیرند تا از خارج کسی وارد این صنعت نشود، تشکر می کنم.

۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۶
تعداد بازدید : ۴۹۴