عضو اتاق تهران : اقتصاد به قانون با کیفیت نیاز دارد

عضو اتاق تهران : اقتصاد به قانون با کیفیت نیاز دارد
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با بیان اینکه اقتصاد ملی به قانون باکیفیت نیاز دارد، گفت: یک قانون خوب می تواند نظام اقتصادی کشور را متحول کند و از نمایندگان مجلس نهم انتظار داریم کیفیت قانون گذاری را افزایش دهند تا اثربخشی آنها در رشد و توسعه اقتصاد ایران بیشتر شود.
جمشید عدالتیان در مصاحبه با رادیو (صدای جمهوری اسلامی ایران) افزود: اما اگر روش های قانون گذاری از کیفیت لازم دور باشد باعث ایجاد مشکلات می شود و ما انتظار داریم اصلاح قانون کار، قانون تامین اجتماعی و پیش بینی روش های اجرایی موثر درخصوص قانون اصل 44 در اولویت قرار گیرد.وی با بیان اینکه اقتصاد ایران نیاز دارد پیش بینی پذیر شود، گفت: بنگاه های اقتصادی و تولیدی باید از لحاظ متغیرهای محیطی، ورودی بنگاه ها و خروجی محصولات و تنظیم بازار قابل پیش بینی باشد.


آقای عدالتیان افزود: اجرای مرحله نخست قانون هدفمندی یارانه ها در بخش تولید با مسایلی مواجه شد که امیدواریم ساماندهی شود و باید تلاش کنیم مسیر رونق تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هموارتر شود.


وی گفت: قانون بهبود فضای کسب و کار نیاز اصلی کشور است که امیدواریم بسترهای اجرایی آن با همکاری همه نهادها و مسئولان فراهم آید.

۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۰:۳۴
تعداد بازدید : ۹۷۰