افزایش ٢ برابری صادرات نفت ایران از آثار برجام است

افزایش ٢ برابری صادرات نفت ایران از آثار برجام است
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش ٢ برابری صادرات نفت کشور خبر داد و گفت: زیرساخت‌های توسعه صادرات نفت فراهم شده و اسکله‌ها و مخازن نوسازی شده است.

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی در جلسه اقتصاد مقاومتی شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: دست اندرکاران صنعت نفت از مدت‌ها پیش از برجام مقدمات و زمینه‌های افزایش سریع تولید و صادرات نفت پس از رفع تحریم‌ها را فراهم کردند.

وی افزود: در راستای سیاستهای کلان و راهبردی وزارت نفت و در راس آن شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان متولی تولید و صادرات، زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید و همچنین بازاریابی و احیای مشتریان پیشین آغاز شده که تاکنون با توجه به آمار مستند ارائه شده این مهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با اشاره به رفع تحریم‌ها اظهار کرد: اجرای برجام این فرصت را ایجاد کرده است تا ایران بتواند از فناوری های نو دنیا استفاده کند و سرمایه‌ های خارجی را با انتخاب خود جذب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی افزود: برای این کار تدابیر لازم اندیشیده شد و مدل جدید قراردادهای نفتی تدوین شده است که می‌تواند فانوس راه باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: صنعت نفت بیشترین بهره را از برجام برده است؛ یکی از شاخص‌ترین دستاورد برجام را می توان افزایش ٢ برابری صادرات نفت کشور دانست.

۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۵۱
تعداد بازدید : ۴۵۴