شرکت نفت 48 میلیارد دلار بودجه گرفت

شرکت نفت 48 میلیارد دلار بودجه گرفت
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از تصویب بودجه 48 میلیارد دلاری سال 91 این شرکت در جلسه هیئت مدیره خبر داد و این میزان بودجه را برای اجرای پروژه ها در سال جاری مطلوب ارزیابی کرد.
به گزارش فارس، احمد قلعه بانی گفت: بودجه سال 91 شرکت ملی نفت ایران پس از ابلاغ بودجه کل کشور، در هزار و هفتصد و نود و پنجمین جلسه هیئت مدیره این شرکت تصویب شد.

وی گفت: از میزان 48 میلیارد دلار اعتبار تصویب شده برای شرکت ملی نفت ایران، حدود پنج میلیارد دلار از منابع داخلی و بقیه آن نیز از روش های دیگر از جمله فایناس، بیع متقابل، اوراق مشارکت ریالی و ارزی، صندوق توسعه ملی و سپرده گذاری بانک مرکزی ایران نزد شرکت نیکو تامین می شود.

قلعه بانی با بیان اینکه، با وجود محدود بودن منابع تامین مالی، تبصره هایی در بودجه کل کشور مطرح شده که در مجموع، بودجه مناسبی را برای شرکت ملی نفت ایران رقم زده است، تصریح کرد: بیشترین میزان بوجه شرکت ملی نفت ایران در سال جاری به میزان 22 میلیارد دلار به شرکت نفت و گاز پارس با توجه به داشتن پروژه های توسعه ای اختصاص یافته است.

به گفته وی، پس از شرکت نفت و گاز پارس، بیشترین مقدار بودجه سال 91 شرکت ملی نفت ایران به شرکت نفت فلات قاره به میزان 8.8 میلیارد دلار اختصاص یافته است.

قلعه بانی ابراز امیدواری کرد که شرکت ملی نفت ایران با بهره گیری از این مصوبه ها حمایت مؤثرتری از کارکنان خود انجام دهد و برنامه های توسعه ای شرکت ملی نفت ایران نیز به شکل مطلوب انجام شود.

۳ تیر ۱۳۹۱ ۰۰:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۳۶۷