تولید نفت کوره پالایشگاه تهران به کمتر از ١٠ درصد می‌رسد

تولید نفت کوره پالایشگاه تهران به کمتر از ١٠ درصد می‌رسد
مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از آغاز طرح بررسی فنی و اقتصادی کاهش تولید فرآورده نفت‌کوره به کمتر از ١٠ درصد در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شانا، ناصر بابایی روز پنجشنبه (٢١ مردادماه) در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از پالایشگاه تهران با تبریک روز خبرنگار بر اطلاع‌رسانی دقیق و رعایت مسائل اخلاقی و صداقت در این حرفه تاکید و اظهار کرد: انرژی شاهرگ حیاتی هر کشور به شمار می آید که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

وی از تلاش رسانه‌ها در بارتاب اخبار این حوزه حیاتی کشور بدون توجه به مسائل جناحی و فارغ از تفسیرهای غیرواقعی، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با یادآوری ضرورت تحلیل عملکردها و نقدمنصفانه در توسعه و پیشرفت صنعت، عملکرد تلاشگران این عرصه را با توجه به سختیهای این صنعت ستودنی دانست و افزود: ما و همه همکارانمان در دیگر شرکتهای پالایشی برای ارائه خدمات مناسب و محصولات با کیفیت به مردم عزیز کشور تلاش می‌کنیم و هدفمان ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و محصولات و کمک به اقتصاد کشور است که امیدواریم با همکاری و همراهی رسانه‌های جمعی این مسیر هموارتر شود.

وی با اشاره به رویکرد اقتصاد مقاومتی در سیاستهای کلان کشور ادامه داد: پالایشگاه تهران همسو با سیاستهای اقتصاد مقاومتی، در پنج سال آینده براساس اهداف تعیین شده و برنامه‌های در حال اجرا، بیش از ١٥ درصد از مصرف انرژی خود را کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به حرکت پالایشگاه همسو با راهبرد تولید نقدینگی پایدار و انجام سرمایه‌گذاریهای برگزیده به منظور افزایش رضایت ذینفعان، چهار هدف کلان این را افزایش کیفیت بنزین تولیدی به یورو ٥، افزایش نقدینگی پالایشگاه، افزایش سودآوری شرکت از یک دلار به ازای هر بشکه به چهار دلار به ازای هر بشکه و تولید ٦ محصول جدید تا سال ١٤٠٠ اعلام کرد.

وی توسعه پایدار، مشارکت اجتماعی، کاهش بیکاری، افزایش رفاه جامعه، ایجاد ارزش افزوده، توجه به مسائل زیست محیطی و حمایت از سازندگان داخلی را از رویکردهای بارز شرکت پالایش نفت تهران معرفی و اظهار کرد: تمامی هدف‌گذاریها و پروژه‌ها یا اقدامات بهبود مبتنی بر آنها طراحی و اجرا می‌شوند.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنان خود به ارائه گزارش پایداری این مجموعه در اواخر سال ١٣٩٤ برای نخستین بار اشاره کرد و گفت: روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با هدف بهبود تعامل با ذینفعان و گسترش توجه به توسعه پایدار اقدام به ارائه گزارش پایداری بر اساس استاندارد (GRI٤) کرده است که این گزارش در اختیار ذینفعان قرار خواهد گرفت.

۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۳۶
تعداد بازدید : ۴۰۴